آموزش نیروی کارآمد مهم ترین برنامه آموزشی است

معاون سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: به‌عنوان یک فرهنگی که 28 سال در بدنه آموزش‌وپرورش خدمت کرده‌ام براین باورم که با گذشت 6 سال از اجرای سند تحول بنیادین هنوز به اهداف این سند دست پیدا نکرده‌ایم.
کد خبر: ۴۸۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 20 August 2017
تابناک فارس به نقل پز فارس: اردشیر دهقان در آئین اختتامیه اردوی ملی مربیان برگزیده و پیشتاز 6 استان جنوبی کشور درسخنانی اظهار داشت: مسیر آموزش‌وپرورش در طی 40 و 50 سال گذشته به دلیل اینکه حاشیه جایگزین متن گردیده به انحراف کشیده شده  و شاهد خروجی و محصول بی‌کیفیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافعان حرم به‌ویژه شهید حججی  که برای دفاع از حریم  ولایت  جان خود را  از دست داده و به خیل شهدا پیوسته است از این قاعده مستنی هستند.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: دانش آموزان  در فضای محصور مدرسه رشد نمی‌کنند  و نیاز به فعالیت‌های گروهی  و پر کردن اوقات فراغت دارد، و نیز حضور فعال  تشکل‌های مردم‌نهاد  در فضاهای آموزشی ضروری است.

دهقان بیان داشت: در سازمان دانش‌آموزی با کمک و همکاری مربیان که فرماندهان عرصه فرهنگی هستند شورونشاط را در مدارس فراهم آورده تادانش  آموزان  با شوق بیشتری وارد مدارس شوند به مهارت‌آموزی و کسب دانش به پردازند.

وی اضافه کرد: نیروی کارآمد، برنامه مناسب  و زیرساخت‌های مهارتی مهم‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی است و با برنامه‌ریزی منسجم تا 5 سال آینده این سازمان برای ارائه فعالیت‌های خود نیازی به یک ریال اعتبارات دولتی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار