رسانه‌ها برای تخصیص اعتبار رسانه خود مطالبه‌گر باشند

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: رسانه‌ها باید برای اختصاص اعتبار خود مطالبه‌گر باشد.
کد خبر: ۴۷۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 12 August 2017
محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای لرستان در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی با خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه و صاحبان قلم باید در همه جا و در هر فرصتی به واقعیت‌سازی  مسائل بپردازند.

وی افزود: کشور آمریکا که بزرگترین دشمن اسلام و ایران بوده، هیچ واقعیت‌سازی در بیان مسائل ندارد، لذا این وظیفه بر گردن رسانه‌ها است که واقعیت‌ها را بیان کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان با بیان اینکه اگر قرار است استان ما نیز مانند سایر استان‌ها و سایر نقاط دنیا به توسعه برسد، یادآور شد: برای تحقق این امر باید به مطالبه‌گری بپذیریم.

بازوند خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند که ما وام‌دار باشیم و با فقر رسانه خود را بپرخانیم و این در حالی است که چرخاندن یک رسانه نیازمند اعتبار است.

وی ادامه داد: اگر قبول داریم که فرهنگ و کار فرهنگی ارزشمند است باید اعتباری برای انجام آن تخصیص داده شود.

این مسوول با اشاره به مطالبه‌گری رسانه‌ها، تصریح کرد: باید مطالبه‌گر رسانه خود باشیم و بتوانیم اعتبار لازم را برای حفظ و توسعه رسانه‌ها از دولت بگیریم.

بازوند در ادامه به وجود ۲۶۰ شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا با هدف ایجاد از بین بردن فرهنگ اسلامی و باب کردن فرهنگ غربی این ۲۶۰ شبکه را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: آمریکا که برای یک بشکه نفت اقدام به کشتن هزاران نفر می‌کند، هیچ هدفی بجز از بین بردن فرهنگ ما از راه‌اندازی این شبکه‌ها ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار