مماشاتي در برخورد با متخلفان حادثه برق‌گرفتگي نخواهيم داشت

شهردار قم گفت: ستاد ويژه پيگيري حادثه برق‌گرفتگي در يكي از بوستان‌هاي قم تشكيل شده و شهرداري هيچ مماشاتي در برخورد با متخلفان در اين حادثه نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 14 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم: سيد مرتضي سقائيان‌نژاد صبح امروز در حاشيه يكصد و سي و يكمين جلسه رسمي و علني شوراي اسلامي شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران و با اشاره به حادثه برق‌گرفتگي كودكي خردسال در يكي از بوستان‌هاي قم اظهار كرد: لازم است پارك‌ها و فضاهاي سبز قم از نظر ايمني وضعيت مناسبي يافته و تجهيز شوند.

وي افزود: از زمان وقوع اين حادثه، ستادي ويژه بررسي ماجرا در شهرداري تشكيل شده تا به آسيب‌شناسي بپردازد.

شهردار قم با بيان اينكه جوياي حال خانواده داغديده نيز هستيم گفت: ديدار و صحبت‌هايي براي عرض تسليت و تسكين اين خانواده و همچنين جلوگيري از جنجال‌آفريني صورت گرفته است.

وي ادامه داد: به يقين مشكلاتي ساختاري در اين زمينه وجود دارد و سازمان پارك‌ها و فضاي سبز هم به دليل اينكه وظايف متعددي دارد مشكلاتي را نيز شاهد است زيرا چارچوب تشكيلاتي مناسبي در اين حوزه نداريم.

سقائيان‌نژاد با اشاره به لزوم تمركز سازمان پارك‌ها بر امور مربوط به فضاي سبز در همه مناطق عنوان كرد: در اين زمينه پيشنهاداتي به شوراي اسلامي شهر قم ارائه خواهيم كرد.

شهردار قم با بيان اينكه هنوز نتيجه بررسي‌ها در مورد اين حادثه اعلام نشده است گفت: براي نتيجه‌گيري و جمع‌بندي در اين زمينه نيازمند اعلام همه نظرات كارشناسي هستيم و فعلا نمي‌توان به اظهار نظر و قضاوت پرداخت.

وي افزود: مماشاتي در برخورد با متخلفان در اين زمينه نخواهيم داشت و هرگاه متخلف اصلي و كساني كه قصور داشتند مشخص شدند، اين كار صورت مي‌گيرد زيرا هدف اصلي مديريت شهري، كسب رضايت شهروندان و ارائه خدمت به آنهاست.

سقائيان‌نژاد با اشاره به پيگيري‌هاي ستاد ويژه حادثه برق‌گرفتگي در يكي از بوستان‌هاي قم عنوان كرد: معاونت خدمات شهري مسئول پيگيري ماجرا شده تا از پراكندگي در بررسي‌ها پرهيز شود بنابراين معاون مربوطه ساز و كار لازم را تعيين خواهد كرد.

شهردار قم با تاكيد بر لزوم تمركز نگهداري و ايمني تجهيزات پارك‌ها در سازمان فضاي سبز شهرداري گفت: در حال حاضر چنين بخشي در مديريت شهري قم وجود ندارد ولي لازم است امور ايمني به طور كامل در اختيار سازمان پارك‌ها و فضاي سبز باشد؛ اميدواريم در مدتي كوتاه و با همكاري شوراي شهر، چنين تشكيلاتي ايجاد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
جناب شهردار منتظریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار