موتورسیکلت جان 2 جوان را در قم گرفت/66 درصد مصدومان مربوط به سرنشینان موتورسیکلت

متاسفانه در حادثه رخ داده در بامداد امروز، دو جوان موتورسوار جان خود را از دست دادند. 368 مورد معادل 67 درصد از حوادث ترافیکی و 425 تن معادل 66 درصد از مصدومان مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.
کد خبر: ۴۷۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 06 August 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: یک تن در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم کشته شد و 642 تن مصدوم شدند.

دکتر محمدرضا حسنی در این خصوص گفت: در حادثه برخورد 2 دستگاه وسیله نقلیه شامل یک دستگاه وانت و یک دستگاه پژو پرشیا، یک تن، آقا 43 ساله در دم جان باخت و سه تن مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت 21:18، 13 مردادماه جاری در کیلومتر 40 آزادراه قم – تهران رخ داد. در حادثه برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت که ساعت 12:00 نیمه شب 10 مردادماه جاری در بخش قنوات به سمت روستای مبارک آباد رخ داد، پنج تن مصدوم شدند.

دکتر حسنی اضافه کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه ون و نیسان، هشت تن مجروح شدند که هفت مصدم به بیمارستان منتقل و یک مصدوم در محل حادثه درمان شد. این حادثه نهم مردادماه ساعت 08:52 در آزادراه تهران – قم رخ داد.

وی گفت: از هفتم تا 14 مردادماه 10 هزار و 324 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و 785 ماموریت شده است.

رئیس مرکز اورژانس 115 قم افزود: 545 مورد از ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده که 468 مورد در داخل شهر و 77 مورد نیز در محورهای مواصلاتی رخ داده است.

دکتر حسنی اضافه کرد: در این حوادث 642 تن مصدوم شده اند که 268 تن به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 372 تن دیگر برای تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گفته وی، 368 مورد معادل 67 درصد از حوادث ترافیکی و 425 تن معادل 66 درصد از مصدومان مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.

موتورسیکلت جان 2 جوان را در قم گرفت

معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم نیز گفت: متاسفانه در حادثه رخ داده در بامداد امروز، دو جوان موتورسوار جان خود را از دست دادند.

مهدی فراهانی در تشریح این حادثه گفت: در ساعت یک بامداد امروز در خیابان هفت تیر، حادثه سقوط از موتورسیکلت منجر به تلفات جانی شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و سرنشین موتورسیکلت نیز با وجود حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ و انجام خدمات اولیه، جان خود را از دست داد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار