طرح «پیام‌بران پیامبر» در استان یزد

طرح «پیام بران پیامبر» که در راستای اطاعت از امر پیامبر اکرم «ص» در پیام رسانی غدیر است، از امروز ۱۰ مردادماه در استان یزد آغاز و تا ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۴۷۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 01 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛طرح پیام بران پیامبر بیان گر واقعه بزرگ غدیر است که در سال دهم هجری، ۱۲۰ هزار نفر به فرمان رسول اکرم (ص) گردهم جمع شدند که در آن مجلس باشکوه امیرالمونین (ع) را به ولایت و جانشینی برگزیدند و یک رسالت مهم و عظیمی در پیام رسانی غدیر برعهده ی حضار تا روز قیامت نهادند.
طرح پیام بران پیامبر از سال گذشته شروع شده و دراین طرح احادیث معتبری که از معصومین (ع) و حضرت محمد (ص) در مورد ولایت امیرالمومنین (ع) و آداب عیدغدیر نقل شده، بر روی هر فلش کارت در شماره های مختلف نوشته شده است.
این طرح نگاهی خاص و ویژه به حدیث نبوی مبنی بر این که «باید سخن مرا حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند تا روز رستاخیز» دارد که ۴۰روز مانده به غدیر اجرا می شود.
این فلش کارت ها با عنوان «من به تو گفتم، تو هم به دیگران بگو» قابل دسترسی است که در طول این ۴۰ روز، هر روز یک حدیث در راستای عمل کردن و اطاعت از امر و فرمایش پیامبر نیز نمایه می شود.
شرکت در این طرح وابسته به قشر خاصی نیست و عموم مردم می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند و به نوعی مبشر غدیر و نیز پیام بر پیغمبر خود باشند.
هدف از اجرای طرح پیام بران پیامبرTپیام رسانی غدیربه صورت نسل به نسل و چهره به چهره که وظیفه همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است و نیز ترویج آیات و احادیث درمورد ولایت امیرالمومنین (ع) است.
علاقمندان می توانند جهت دسترسی به مجموعه کارت های پیام بران پیامبر به سایت مبشر غدیر که در قالب کارت پستال قرار گرفته است، مراجعه کنند.
علاقه مندان جهت مشارکت در این طرح می توانند به سامانه ی هوشمند تلگرام  @mobasheran_bot و سایت mobasherghadir.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار