بازديد استاندار یزد از آزمون سراسري استان

استاندار يزد به همراه مسئولين آموزشي استان با حضور در دانشگاه يزد از محل برگزاري آزمون سراسري سال94 بازديد بعمل آورد.
کد خبر: ۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 13 June 2015
به گزارش تابناک یزد، "سيد محمد مير محمدي"با حضور در دانشگاه يزد از محل برگزاري آزمون سراسري سال 94 بازديد بعمل اورد و بعد از بازديد از محل برگزاري آزمون در گفتگو با واحد خبر مركز صدا و سيماي استان يزد اظهار داشت: آرزو دارم همه دانش اموزان اين آزمون موفق باشند و با كسب امتيازات بالا بتوانند بيست و دومين سال موفقيت در آزمون سراسري را براي استان رقم بزنند.
وي با اشاره به حضور خانواده ها در كنار دانش آموزان كنكوري به نقش آنان در تقويت روحيه فرزندانشان تاكيد كرد و گفت: از خانواده هاي عزيز اين دانش آموزان تشكر ميكنم كه امروز شاهد همراهي كردن فرزندان خودشان بودیم كه اين باعث تقويت روحيه دانش آموزان در اين ازمون ميشود.
"مير محمدي" ضمن تشكر از مسئولين دانشگاه ها و آموزش وپرورش كه فضاي مناسبي را در جهت برگزاري آزمون سراسري تدارك ديده بودند اظهار داشت: با ايجاد فضاي فيزيكي مناسب و تهويه هوا در سالن، شاهد اين بودم كه دانش آموزان با آرامش و دقت حواسشان متمركز روي سوالات امتحان است و اين تمركز نشان از آمادگي اين عزيزان نیز دارد.
اين مقام مسئول ابراز اميدواري كرد كه انشاالله خداوند توفيق دهد تا آينده درخشاني براي اين عزيزان دانش آموز شاهد باشيم.
عالي ترين مقام اجرايي استان در پايان با اشاره به موفقيت اين دانش آموزان در آينده در دانشگاه اظهار داشت: انشاالله اين عزيزان بتوانند در كسب مراتب عالي و كسب دانش هاي ضروري با داشتن ايمان بالا آينده سازان كشور عزيزمان ايران باشند و موفق تر از مسئولين فعلي انشاالله بتوانند ايران اسلامي را سرامد جهان قرار دهند.
در اين بازديد مدير كل اموزش و پرورش استان و جمعي از مسئولين برگزاري ازمون سراسري استاندار را همراهي ميكردند.
گفتني است ازمون رشته تجربي در دو حوزه دانشگاه يزد و دانشكده فني شهيد صدوقي (ره) با مجموع 3467 داوطلب برگزار گرديده است كه به تفكيك خانم ها2000 نفر و اقايان 1467 نفر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار