همکاری فدراسیون فوتبال ایتالیا و ایران

فدراسیون فوتبال ایتالیا و سازمان لیگ فوتبال ایران با یکدیگر همکاری می کنند.
کد خبر: ۴۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 11 June 2015
به گزارش تابناک یزد،مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال کشورمان که به ایتالیا سفر کرده است با حضور در محل فدراسیون فوتبال ایتالیا، توافقنامه همکاری با این فدراسیون را در زمینه های صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های ایرانی، ارتقا دانش مدیران عامل باشگاه ها و همچنین مسائل مربوط به درآمدزایی و بازاریابی باشگاه ها، امضا کرد.

مهدی تاج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: بر اساس توافقنامه ای که امروز میان سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال ایتالیا ، نهایی شد گروهی از کارشناسان فدراسیون فوتبال ایتالیا به مدت شش ماه به ایران سفر خواهند کرد. این افراد که در زمینه صدور مجوز حرفه ای در ایتالیا فعال هستند و با فیفا نیز همکاری نزدیکی دارند و در زمینه بازاریابی و درامد زایی باشگاه ها نیز با این نهاد جهانی همکاری تنگاتنگی دارند در همین ارتباط، دوره های اموزشی را در سازمان لیگ فوتبال ایران و همچنین باشگاه های کشورمان برگزار خواهند کرد.


تاج افزود: بر اساس توافقی که در رم صورت گرفت،همچنین کارشناسان ایتالیایی به همراه ۳ تن از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال ایتالیا مرداد آینده به منظور برگزاری یک همایش یک روزه در تهران به کشورمان سفر خواهند کرد.

محمد رضا کسرائی،مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران، در سفر به ایتالیا مهدی تاج را همراهی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار