تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی ‌۳۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تکمیل زیرساخت‌ها با تمام فازهای عملیاتی در شهرک‌های صنعتی استان نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۴۵۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 03 July 2017
عباس جرجانی در گفت‌وگو با خبرنگار دربیرجند اظهار داشت: در حال حاضر افزایش و گسترش زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان مهم‌ترین مبحثی است که در شرکت شهرک‌های صنعتی استان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به افزایش زمین در شهرک‌های صنعتی استان گفت: در این زمینه شهرک‌‌های تقاضا محوری که با کمبود زمین مواجه بودند زمین در اختیار آنها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی تصریح کرد: به طور مثال در شهرک صنعتی بیرجند یک فاز تعریف جدید تعریف شده و 134 هکتار به زمینی که موجود بوده تحت عنوان فاز چهار شهرک صنعتی بیرجند اضافه شده است.

جرجانی ادامه داد: همچنین در شهرک صنعتی فردوس نیز یک فاز تعریف شده که زمینی به مساحت 45 هکتار به زمین قبلی اضافه شده و به عنوان فاز دوم شهرک صنعتی فردوس تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرک صنعتی قاین نیز به دلیل کمبود جا شهرک صنعتی شماره دو تعریف شده است.
جرجانی بیان کرد: در حال حاضر  زیرساخت‌های لازم برای شهرک صنعتی شماره دو قاین مانند آب، برق و گاز نیز ایجاد شده است.
وی یکی دیگر از برنامه‌های شهرک‌های صنعتی استان راموضوع استحصال آب از منابعی که دسترسی به آن امکان پذیر  نیست اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی گفت: مانند تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیرجند که یک سیستم بسیار کامل است.

جرجانی به موضوع برگشت آب این تصفیه خانه اشاره و تصریح کرد: این مهم نیز در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در نظر داریم که حداقل فضای سبز شهرک صنعتی را از آب برگشتی آبیاری کنیم که با تحقق این امر در مصرف آب صرفه‌جویی زیادی می‌شود.

جرجانی خاطرنشان کرد: همچنین در نظر داریم شهرک‌هایی که کمبود برق دارند مانند طبس و خوسف را نیز با اختصاص اعتبار توان برق آنها برای سرمایه‌گذاری‌های آتی افزایش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار