رئيسي: عربده‌ سعودي‌ها از روي عجز است

توليت آستان قدس رضوي گفت: عربده‌هايي که مقامات سعودي در دنيا مي‌کشند از روي عجز است. آن‌ها جرأت و توان روياويي با ايران مقتدر را ندارند، اگر غير از اين بود لحظه‌اي درنگ نمي‌کردند.
کد خبر: ۴۵۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 30 June 2017
تابناک رضوی به نقل از خبرآنلاين: حجت‌الاسلام سيدابراهيم رييسي در ديدار جمعي از اعضاي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: هرچه در اين کشور، مردم احساس خدمتگزاري خالصانه و دغدغه براي گره گشايي از کارشان را در ميان مسئولان ببينند، اعتمادشان به کارآمدي نظام بيشتر شده و اين موضوع با امنيت ملي ما در ارتباط است.

توليت آستان قدس رضوي با بيان اينکه تضعيف بنيه دفاعي کشور به هر شکلي و از سوي هر شخصي، اشتباهي بزرگ است، اظهار کرد: کشورما با همه تهديداتي که وجود دارد و دشمناني که در اطراف آن خيمه زده‌اند، از امنيتي پايدار و مستحکم برخوردار است که اگر غير از اين بود لحظه‌اي براي تهاجم به کشور درنگ نمي‌کردند.

او با تاکيد بر اينکه بنيه دفاعي و موشکي ايران براي جنگيدن نيست، بلکه براي نجنگيدن است، گفت:‌ امروز ايران به لطف تلاش نيروهاي گمنام عرصه دفاعي، از قدرت بازدارندگي و امنيتي بسيار خوبي برخوردار است.

رييسي تصريح کرد: اين عربده‌هايي که مقامات سعودي در دنيا مي‌کشند از روي عجز است. آن‌ها جرأت و توان روياويي با ايران مقتدر را ندارند، اگر غير از اين بود لحظه‌اي درنگ نمي‌کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار