منحرف کردن ذهن مردم به چه قیمتی

ایرنا یک فوتبالیست نظرآبادی را عضو تیم ملی معرفی کرد!

انتشار چنین خبری، نمی‌تواند ناآگاهانه صورت گرفته و رئیس اداره ورزش نظرآباد و خبرگزاری ایرنا از خط خوردن محمدزاده بی اطلاع باشند. شاید برخی خواسته باشند، مردم را اینگونه سرگرم نگاه دارند.
کد خبر: ۴۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 08 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: اواخر اردیبهشت ماه کارلوس کی روش بیش از 50 نفر را برای اردوی تیم ملی معرفی کرد تا تست‌های اولیه را از آنها گرفته و از میان این 50 نفر بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کند.
چند روز بعد از میان این افراد 34 بازیکن در اردو ماندند و در نهایت در 10 خرداد ماه  کارلوس کی‌روش 23 بازیکن را برای حضور در دو دیدار برابر ازبکستان و ترکمنستان به عنوان نفرات اصلی تیم ملی معرفی کرد.
در تاریخ دوم خرداد سایت ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد اعلام کرد که در میان بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نام یک فوتبالیست نظرآبادی که عضو تیم فوتبال سایپا است، نیز دیده می‌شود.
این بازیکن وحید محمدزاده است که در آخرین دوره لیگ برتر یکی از جوانان شایسته سایپای البرز بود، اما باید قبول کرد که تنها چند روز در تیم ملی حضور داشت و نام وی خیلی زود از فهرست کی روش خط خورد.
با این وجود روز گذشته خبرگزاری ایرنا در البرز گفت‌وگویی مفصل با رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد منتشر کرده و در آن از راه یابی یک بازیکن فوتبال نظرآبادی از استان البرز به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور خبر داده است!
تقی کرمی و همچنین خبرگزاری ایرنا البرز بدون اینکه به خط خوردن این بازیکن تنها چند روز بعد از پیوستن به اردوی تیم ملی اشاره‌ای داشته باشند، به گونه‌ای وانمود کرده‌اند که وحید محمدزاده جزو نفرات اصلی تیم کی روش بوده و در دیدار با ازبکستان و ترکمنستان نیز حضور دارند.
به نظر می‌رسد که انتشار چنین خبری، نمی‌تواند ناآگاهانه صورت گرفته و تقی کرمی رئیس اداره ورزش و جوانان نظرآباد و همچنین خبرگزاری دولتی ایرنا از خط خوردن محمدزاده بی اطلاع باشند.
شاید تغییر و تحولات سیاسی اخیر در نظرآباد که به شدت مردم را نگران کرده، عامل انتشار این خبر جعلی باشد و برخی خواسته باشند، مردم نظرآباد را اینگونه سرگرم نگاه دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار