رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

ذخیره‎سازی 3800 تن مرغ منجمد در طرح ضیافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: با وجود ذخیره‎سازی 3 هزار و 800 تن مرغ منجمد، هیچ محدودیتی در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
کد خبر: ۴۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 08 June 2015
سیدیعقوب موسوی ظهر امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار طرح ضیافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد با مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی سهمیه روغن نباتی منطقه مشخص و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان توزیع شود.

وی بیان داشت: به روغن توزیع شده، بین 15 تا 20 درصد یارانه اختصاص یافته است، بر همین اساس از قیمت بازار ارزان‎تر به دست شهروندان می‎رسد.

موسوی تصریح کرد: ذخیره‎ گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافی در منطقه موجود است و در ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تعیین شده و مصوب در اختیار عاملان فروش قرار می‎گیرد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همچنین سهمیه شکر منطقه مشخص و مقرر شد، طی ماه مبارک رمضان به دست مصرف‎کنندگان برسد.

وی افزود: با وجود ذخیره‎سازی 3 هزار و 800 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار هیچ محدودیتی در ماه مبارک رمضان در این زمینه وجود ندارد.

موسوی عنوان کرد: منطقه جنوب کرمان به دلیل وجود سردخانه مجهز به عنوان ذخیره‎گاه گوشت قرمز و مرغ تعدادی از استان‎های سطح کشور به شمار می‎رود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از سردخانه‎ها بازدید به عمل می‎آید و نظارت و بازرسی توسط اداره کل دامپزشکی، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان انجام می‎شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار