اسکان ارزان هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی

نماینده هنرمندان در امور اسکان نمایشگاه صنایع دستی از فراهم‌شدن امکان اسکان هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی امسال با شبی ۲۵ هزار تومان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حضور بدون دغدغه هنرمندن شهرستانی صنایع دستی صورت گرفت.
کد خبر: ۴۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 07 June 2015
نیما سعیدذاکری در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی به هنرمندان صنایع دستی کشورمان اظهار داشت: امیدواریم نمایشگاه امسال بازار خوبی برای فروش محصولات هنرمندان صنایع دستی باشد که البته با گرانی‌های موجود شاید این اتفاق در حد مطلوب نیفتد.

وی اضافه کرد: حدود 10 روز است که با معاونت صنایع دستی درگیر اسکان هنرمندان بودیم چراکه متأسفانه امسال سازمان میراث فرهنگی بودجه‌ای درنظر گرفته بود که کفاف اسکان هنرمندان را نمی‌داد؛ لذا مجبور شدیم با هنرمندان این کار را پیگیری کنیم تا وقتی که هنرمندان صنایع دستی از شهرهای دیگر وارد تهران می‌شوند بتوانند با خیال راحت اسکان داشته باشند و دغدغه اسکان نداشته باشند.

سعیدذاکری گفت: با رایزنی‌های صورت‌گرفته و بعد از 3 روز پیگیری هفته گذشته توانستیم با همکاری معاون صنایع دستی مکانی را با هزینه کم برای هنرمندان فراهم کنیم و این کار، کار خیلی خوبی بود، چراکه خیلی از هنرمندان شهرستانی اعلام کرده بودند که چون اسکان نداریم و هزینه اسکان زیاد می‌شود احتمالاً از حضور در این نمایشگاه انصراف می‌دهیم لذا این کار، مشکل اسکان را حل کرد.

نماینده هنرمندان صنایع دستی در امور اسکان نمایشگاه اضافه کرد: در پی اعلام این موضوع از طرف معاونت صنایع دستی، تعداد زیادی از هنرمندان از استان‌هایی مانند خوزستان، یزد، گلستان، اصفهان، زنجان شیراز، تبریز، چهارمحال و بختیاری، سمنان و چند استان دیگر اعلام کردند که می‌خواهند از این اسکان استفاده کنند و ثبت نام کردند.

سعیدذاکری با بیان اینکه علاوه بر این، برای انتقال هنرمندان صنایع دستی از محل اسکان تا نمایشگاه، معاونت صنایع دستی دو دستگاه اتوبوس در اختیار هنرمندان قرار داده است گفت: هزینه اسکانِ هر نفر، شبی 25 هزار تومان است که البته این هزینه بالاتر بود اما با پیگیری‌های معاون صنایع دستی این هزینه به این مبلغ رسید؛ هزینه پذیرایی بر عهده هنرمندان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار