مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد

به صرفه جویی همگانی نیازمندیم

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با تاکید بر اینکه اصلاح الگوی مصرف آب باید فرهنگ سازی شود، خاطر نشان کرد: امسال استان زنجان حدود ۲ درصد کاهش بارش را داشته است که به صرفه جویی همگانی نیازمندیم.
کد خبر: ۴۳۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 07 June 2017
مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با بیان اینکه میانگین مصرف در استان زنجان حدود ۱۹۴ لیتر به ازای هر نفر است، افزود: تعداد کل مشترکان آب این استان به ۲۱۲ هزار مشترک می رسد که از آب ۱۰۵ چاه در دست بهره برداری و آب های سطحی همچون سد تهم استفاده می کنند.

علیرضا جزء قاسمی با تاکید بر اینکه اصلاح الگوی مصرف آب باید فرهنگ سازی شود، خاطر نشان کرد: امسال استان زنجان حدود ۲ درصد کاهش بارش را داشته است که به صرفه جویی همگانی نیازمندیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: ۲۱ شهر در هشت شهرستان تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب شهری هستند و نزدیک ۱۰۰ درصد شهروندان زنجانی از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

جزقاسمی با بیان اینکه ۲۱۱ هزار  و ۹۵۳  خانوار زنجانی از خدمات این شرکت استفاده می کنند، افزود: در حال حاضر این شرکت ۶۹۹ هزار و ۲۳۶ نفر را تحت پوشش قرار داده و از وجود ۱۲۰ حلقه چاه که ۱۰۵ حلقه از آن در مدار بهره‌برداری قرار دارد، برخوردار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار