سرمايه‌گذاري 7.5 ميلياردی براي ايجاد واحدهاي بوم‌گردي در يزد

معاون سرمايه‌گذاري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد از سرمايه‌گذاري 7.5 ميليارد توماني براي ايجاد واحدهاي بوم‌گردي در استان يزد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 03 May 2017
به گزارش تابناک یزدمحمدرضا نصیری‌ در هفدهمین نشست سرمایه‌گذاری استان یزد با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: در مجموع 55 میلیارد و 800 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در هفت حوزه در استان یزد انجام شده است.

وی بیان کرد: 2.9 میلیارد تومان برای مجتمع‌های بین‌راهی و 400 میلیون تومان نیز برای دفاتر آژانس مسافرتی درون‌شهری سرمایه‌گذاری شده است.

نصیری با اشاره به اشاره به سرمایه‌گذاری خوب بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای بوم‌گردی بیان کرد: در استان یزد طی دو سه سال اخیر بالغ بر 7.5 میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد همچنین از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مجموعه‌های گردشگری خبر داد و افزود: در این حوزه نیز طی چهار سال اخیر 9 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی در مورد سرمایه‌گذاری در سفره‌خانه‌ها نیز بیان کرد: در این مدت 14 پروژه با سرمایه‌گذاری 9.2 میلیارد تومانی بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

نصیری در مورد واحدهای اقامتی نیز بیان کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مربوط به این حوزه بوده به نحوی که طی چهار سال اخیر 19.8 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی یادآور شد: برخی سرمایه‌گذاری‌ها نیز مدت‌دار است و ممکن است 10 سال طول بکشد تا یک هتل به بهره‌برداری برسد بنابراین برخی آمارها در میزان سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته طی چهار سال اخیر وارد نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار