بهره‌برداری از3پروژه درشهرک صنعتی اسدآباد

در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های بهسازی، زیباسازی و گازرسانی به شهرک صنعتی اسدآباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ 10 February 2015
در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های بهسازی، زیباسازی و گازرسانی به شهرک صنعتی اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عصر امروز و همزمان با نهمین روز از دهه فجر، پروژه‌های بهسازی، زیباسازی و گازرسانی به شهرک صنعتی اسدآباد با حضور نماینده مردم اسدآباد در مجلس، فرماندار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

شرکت گاز اسدآباد با اجرای عملیات گازرسانی در شهرک صنعتی این شهرستان، 6 هزار متر شبکه تغذیه، 7 هزار و 250 متر شبکه توزیع، 20 هزار TBC و 20 هزار CGS اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در آئین مراسم بهره‌برداری ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی را در جذب سرمایه‌گذار مؤثر دانست.

کیوان گردان یکی از زیرساخت‌های توسعه شهرک صنعتی اسدآباد و جذب سرمایه‌گذار را اجرای عملیات گازرسانی خواند و اظهار کرد: برای اجرای پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی 300 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این امر با پیگیری‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و همکاری شرکت گاز استان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه در شهرک صنعتی اسدآباد سه پروژه عمده بهسازی، زیباسازی و گازرسانی به بهره‌برداری رسید، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات صنایع زودبازده صرف شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای آسفالت معابر شهرک صنعتی اسدآباد نیز 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

گردان با بیان اینکه 200 میلیون تومان برای جدول‌گذاری و مبلغ 300 میلیون تومان برای گازرسانی هزینه شده، لکه‌گیری معابر و ایجاد سردرب شهرک صنعتی را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در شهرک صنعتی اسدآباد خواند.

امروز با حضور جمعی از مسئولان اسدآباد یک واحد مرغ مادر گوشتی 35 هزار قطعه‌ای در روستای چنارعلیا شهرستان اسدآباد نیز به بهره‌برداری رسید.

مدیر اداره جهاد کشاورزی اسدآباد در آیین بهره‌برداری از این طرح، با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد چهار واحد مزرعه مرغ مادر گوشتی صنعتی وجود دارد، اظهار کرد: این واحدها با ظرفیت 109 هزار و 950 قطعه‌ای فعالیت می‌کنند.

ناصر فتاحی با اشاره به اینکه اسدآباد در احداث واحدهای مرغداری پیشرو است، گفت: در همین راستا در چند سال‌های اخیر با پیگیری جهاد کشاورزی و حمایت‌های دولت، زمینه جذب تسهیلات در این زمینه فراهم شده و در راستای نوسازی و توسعه واحدهای قبلی اقدامات مفیدی صورت گرفته است.

وی گفت: شرکت تعاونی مرغ مادر گوشتی چناران در روستای چنارعلیا یکی از واحدهای مرغ مادر گوشتی است که با افزایش ظرفیت واحد موجود از 20 هزار قطعه به 35 هزار قطعه اقدام کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد تصریح کرد: این شرکت تعاونی پس از اخذ مجوز عملیات ساخت و ساز آن در سال‌ جاری آغاز شده و در مدت کمتر از یک سال به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه این واحد در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و دارای 10 سالن پرورش، خانه کارگری، دفتر مدیر، انبار و سایر تأسیسات نظیر گاز، آب ، برق و ماشین‌آلات است، خاطرنشان کرد: امید است با راه‌اندازی این واحد تولیدی با افزایش توان تولید شهرستان در زمینه اشتغال نیز گام مؤثری برداشته شود.

فتاحی یادآور شد: توان تولیدی واحد مرغ مادر گوشتی 35 هزار قطعه‌ای در هر دوره 5 میلیون و 950 هزار قطعه جوجه یک روزه است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با سرمایه‌گذاری قبلی با 20 میلیارد ریال ساخته شده گفت: در راستای افزایش ظرفیت جدید یک میلیارد و 150 میلیون ریال توسط متقاضی و 10 میلیارد ریال میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در بانک کشاورزی تأمین شده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار