نعمتی؛واحدهای صنعتی سرمایه ملی هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی را یک سرمایه‌گذاری ملی خواند و گفت: این واحدها تنها متعلق به یک شخص نیست بلکه سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و باید از آنها حمایت کرد.
کد خبر: ۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ 10 February 2015

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی را یک سرمایه‌گذاری ملی خواند و گفت: این واحدها تنها متعلق به یک شخص نیست بلکه سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و باید از آنها حمایت کرد.

به گزارش فارس، بهروز نعمتی در آئین بهره‌برداری از سه پروژه بهسازی، زیباسازی و گازرسانی به شهرک صنعتی اسدآباد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی امروز شهرستان اسدآباد به یک کارگاه تولیدی و صنعتی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در بخش راه، صنعت، بهداشت و درمان، بهسازی و گازرسانی به روستاهای اسدآباد فعالیت‌های خوبی صورت گرفته، افزود: این تلاش‌ها حاصل تفکرات و وحدتی است که بین مردم و مسئولان این شهرستان حاکم است.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت یکی از دغدغه‌های خود را در شهرک صنعتی اسدآباد، ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی خواند و گفت: با ایجاد این زیرساخت‌ها باید به سمت توسعه و راه‌اندازی مجدد واحدهای تعطیل شده صنعتی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته آمادگی لازم برای رفع مشکلات واحدهای تعطیل شده، غیرفعال و یا نیمه‌فعال شهرک صنعتی وجود دارد، از فرماندار خواست با تشکیل جلساتی مشکلات آنها را پیگیری کند تا بتوان این واحد‌ها را حل و فصل کرد.

نعمتی ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی را یک سرمایه‌گذاری ملی خواند و افزود: امروز این واحدها تنها متعلق به یک شخص نیست بلکه جزء سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: باید امروز افرادی که به عنوان سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی فعالیت دارند را حمایت کرد تا بتوانند اقتصاد کشور را متحول کنند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت از اخذ مجوز برای بهره‌مندی روستاهای بالای 20 خانوار از گاز طی هشت ماه آینده خبر داد و گفت: این امر نیاز به همت و مشارکت شرکت گاز و مردم دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار