کارگران استان:22 بهمن می آییم

خانه کارگر استان فارس با صدور بیانیه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از شرکت گسترده کارگران استان در این حرکت ملی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ 10 February 2015

متن بیانیه: ۲۲بهمن یوم الله وحدت آفرین انقلاب اسلامی ملت آزاد و سر افرازایران، سر آغاز تحولی بزرگ و فرا‌تر از نام خویش و مکتبی متعالی در پی تجدید حیات معنوی انسان است و اکنون مائیم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل سلام الله علیه است و مائیم و انسان‌های آزادی خواه جهان که چشم به‌ام القرای اسلام دوخته‌اند.

در آستانه یوم ا... ۲۲ بهمن، ضمن گرامی داشت این روز خجسته، خانه کارگر تشکیلات استان فارس با سپاس و تقدیر از ایستادگی خالصانه امت حزب ا... و همیشه در صحنه در جهت تثبیت ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز می‌دارد؛ همگام با توده‌های میلیونی ملت فهیم و حماسه آفرین در راهپیمائی عظیم ۲۲ بهمن شرکت و اقتدار و صلابت اسلام و ایران سرافراز را بار دیگر به جهانیان به اثبات خواهند رساند و همگام با کارگران عزیز و سلحشور این خطه که مهد تمدن ایران اسلامی می‌باشد بر آمدن آفتاب درخشنده و فروزنده انقلاب را که بزرگ‌ترین آرمان معمار بزرگ انقلاب حضرت امــام خمینی «ره» را ارج می‌نهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار