اشتغال‌زائی برای 30 هنرمند معلول در آبشار یاسوج

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش توانستیم برای 30 هنرمند معلول شغل ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 22 April 2017
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش توانستیم برای 30 هنرمند معلول شغل ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح مجموعه تفریحی و رفاهی ویژه معلولان در آبشار یاسوج گفت: با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش توانستیم برای 30 هنرمند معلول مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشتغال ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای بازارچه صنایع دستی، کافی شاپ، سالن غذاخوری، پارک بازی کودکان، آلاچیق و سکوی نشیمن است، گفت: این مجتمع با مبلغ 2 میلیارد ریال توسط یکی از کارآفرینان صنایع دستی استان احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال سال 96 گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت بخش خصوصی چرخه اقتصاد در بخش صنایع دستی و گردشگری را در استان توسعه دهیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: میزان اشتغال‌زائی این مجموعه تفریحی و رفاهی 60 نفر است که 30 نفر از شاغلین معلول و بقیه افرادی هستند که توانایی انجام کارهای بیشتری را دارند.

باقری خاطرنشان کرد: معلولان در این مجموعه در غرفه‌های صنایع دستی، پخت غذاهای محلی و اجاره وسائل بازی به کودکان مشغول فعالیت هستند و تعداد 16 غرفه‌های صنایع دستی در این مجموعه وجود دارد که در این غرفه‌ها تولیدات صنایع دستی خود معلولان به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار