نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

بازار انواع دروغ‌ها، تحریف و تخریب در آستانه انتخابات گرم می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت:‌ بداخلاقی‌ها در آستانه انتخابات آغاز و بازار انواع دروغ‌ها، تحریف و تخریب گرم می‌شود و این ‌یک آفت بزرگ است.
کد خبر: ۴۰۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در پنجاه و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و اعضای شورای فرهنگ عمومی این استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، به پنج اولویت گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سرمایه‌های اجتماعی، تغییر سبک زندگی با رعایت اصلاح الگوی مصرف و اخلاق عمومی اشاره کرد که در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

وی گفت: «جهاد» یک کلمه زیبا مانند «بسیج» است و این کلمه و امر جهاد در هر جایی بیان شود و تحقق یابد، زیبایی خاصی به همراه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن تشریح مفهوم و انواع جهاد اظهار کرد: جهاد تنها به معنای جنگ نظامی و شمشیر نیست؛ بلکه جهاد گاهی مبارزه‌ای است که با زبان تعریف می‌شود و جهادی که در آن پیروزی با زبان به دست آید، لذت شیرینی آن 100 هزار بار بیشتر است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه جهاد کبیر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «نه گفتن به دشمن است»، بیان کرد: گاهی اگر «آری» در کار باشد، دشمن یک گام به جلو پیشرفت می‌کند و باید تلاش شود تا همواره امر نه گفتن به دشمن تقویت شود.

وی افزود: جهاد اکبر نیز مبارزه با نفس است که گاهی گرفتاری‌ها بیشتر برابر خواهش نفسانی است و باید به کمک خداوند با آن مبارزه کرد.
شاهچراغی ادامه داد: اقدامات اعضای شورای فرهنگ عمومی استان سمنان کاری جهادی است و پنج اولویت تعیین‌شده جهاد، مبارزه و حرکت می‌خواهد و تنها به گفتن و نشستن نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اکنون باید مبارزه با آسیب اجتماعی و اخلاق‌مداری در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: بداخلاقی‌ها در آستانه انتخابات آغاز و بازار انواع دروغ‌ها، تحریف و تخریب گرم می‌شود که این ‌یک آفت بزرگ است و باید جهاد مقدس برابر این حرکات شروع و توفیقات آن نیز بیان شود تا در ادامه راه دلگرم‌کننده باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار