امنیت بسیار مطلوب در ایران

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان با تأکید بر اینکه در ایران از یک امنیت بسیار مطلوبی برخوردار هستیم گفت: با وجود همه شیطنت‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران، امروز ایران سرافراز اسلامی فراتر از مرزها در حال گسترش است.
کد خبر: ۴۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 28 May 2015
حجت الاسلام عباس مقدسیان در نخستین یادواره امیران و 180 شهید شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن با عنوان سرو قامتان ترشیز در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر اظهار داشت: امروز می‌بینیم که استکبار جهانی با تمام وجود با مزدورانش در جهت مبارزه با انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از شیوه‌های مستکبرانه در یمن، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان به‌پا خواسته و تمام سعی و تلاششان این است که ایران اسلامی را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه با وجود همه شیطنت‌ها و هزینه‌هایی که در جهت مبارزه با ایران تاکنون دشمنان این مرز و بوم انجام داده‌اند اما خوشبختانه با هوشیاری ملت شجاع و رهبری داهیانه انقلاب در این راه ناکام مانده‌اند، یادآور شد: با وجود همه فعالیت‌هایی که در راستای مبارزه با ایران اسلامی انجام داده‌اند اما خوشبختانه امروز ایران اسلامی فراتر از مرزهای خاکی کشور در حال گسترش و اهتزاز است.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه مقاومت و ایثار رزمندگان، حضور نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و جهاد و پشتیبانی مستمر مردم منجر به پیروزی شکوهمند ایران عزیز و سرافراز شد، یادآور شد: تقدیم 300 هزار شهید در تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس سندی افتخارآمیز برای کشور است به طوری که آثار و برکات معنوی آن منجر به عزت و اعتلای انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز آل سعود به خیمه وهابیت تبدیل شده‌اند با حملات گسترده به یمن ملت مظلوم و مومن آنان را ناجوانمردانه به خاک و خون می‌کشند، تصریح کرد: امروز به برکت بیداری اسلامی حرکت فروپاشی نظام وهابیت خبیث و آل سعود آغاز شده است و به زودی شاهد از بین رفتن آنها و در مقابل عزت و اعتلای بیش از پیش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

مقدسیان با اشاره به اینکه جهاد و شهادت از راه‌های رسیدن به خداوند است، گفت: اگر کسی از روی صداقت از خداوند طلب شهادت کند، خداوند او را به این جایگاه می‌رساند هر چند شهادت نصیبش نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار