هدف از تشکیل شورای امر به معروف

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج برای اجرایی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به حمایت بیشتردستگاههای مرتبط با این فریضه الهی دارد.
کد خبر: ۴۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 28 May 2015
تابناک بشهر: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه بوشهر؛ سرهنگ دوم پاسدار غلامعباس احمدی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: اجرا یی شدن امر به معروف و نهی از منکر ملزم این است که انگیزه الهی داشته باشیم و نیاز به حمایت دستگاههای مرتبط با این فریضه الهی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بیان کرد: برای رسیدگی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر چه راهکاری بهتر از صحبت های رهبری. اما باید گوش شنوا هم وجود داشته باشد و مجری های خوبی این مطالب مهم را به مرحله اجرا دربیاورند.

وی افزود: با استناد و رجوع به همه بیانات ورهنمود های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب که سراسر پند و اندرز است منابع غنی برای حل این مشکلات و موفقیت در این امر مهم خواهد بود.

در این نشست مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز ضمن تبیین و تشریح برنامه های این شورا اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر اصلاح وضعیت سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی محل از طریق هدایت ، ترغیب آحاد مردم در عمل به معروفات و نهی و بازداشتن آنان از منکرات با استفاده از ظرفیت های موجود بسیج و مردم محل می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار