مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

نقش مهم رسانه درتعلیم و تربیت

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه ایرنا نقش مهمی در ترویج فرهنگ مشارکت دارد گفت: این رسانه در بحث تعلیم و تربیت نیز خوب عمل نموده است.
کد خبر: ۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 28 May 2015
 به گزارش تابناک یزد،احمد شیرازد در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد با تقدیر از این رسانه فراگیر به خاطر انعکاس اخبار آموزش و پرورش افزود: ارتباط و تعامل بسیار تنگاتنگی بین این اداره کل با این رسانه بر قرار است.

وی اظهار کرد: اخبار اداره کل آموزش و پرورش استان توسط ایرنا همیشه به موقع و در اسرع وقت انتشار یافته که قابل تقدیر است.

شیرزاد با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند حمایتهای مادی و معنوی همگان است تصریح کرد: تمام دستگاهها اعم از دولتی و خصوصی این اداره کل را همراهی و همیاری نمایند.

وی با اشاره به فعال بودن انجمن اولیاء و مربیان برخی مدارس استان افزود: این انجمن ها در اداره امور مدارس همکاری خوبی دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از مدیران و معلمان استان بعنوان افرادی فرهیخته و دلسوز یاد و اظهار کرد: موفقیتهای دانش آموزان استان در کسب رتبه نخست کنکور سراسری ، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، جشنواره ها و غیره حاصل تلاش فرهنگیان و همراهی مسوولان این خطه است.

شیرزاد، صبوری ، تدین ، تجربه و اهل مطالعه بودن را از ویژگیهای ممتاز فرهنگیان استان نام برد و گفت: توفیقات این اداره کل در زمینه های مختلف مدیون معلمان است.

وی همکاری مسوولان این خطه با این اداره کل را خوب ارزیابی کرد و افزود: آموزش و پروش استان در سطح کشور جزو اداره کل های برتر است و در خیلی از زمینه ها در کشور سرآمد می باشد.

شیرزاد با بیان اینکه خیرین استان همراهی خوبی با این اداره کل دارند خاطرنشان کرد: خیرین در تمام مدارس استان به نوعی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: خیرین استان بعد از ساخت مدارس هرگز آن را رها نمی کنند بلکه در طول سال تحصیلی مدیر مدرسه را همراهی می کنند که این یک نقطه قوت است.

شیرزاد تعداد نیروی انسانی آموزش و پرورش استان را 15 هزار نفر بیان کرد و افزود: همچنین 16هزار فرهنگی نیز بازنشسته شدند و بیش از 50 درصد نیروی انسانی این اداره کل را بانوان تشکیل می دهند.

محمدرضا قانع مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد هم با قدردانی از انعکاس اخبار این اداره کل توسط ایرنا از تعامل مطلوب این رسانه با دستگاه متبوع خود ابراز خرسندی کرد.

اسماعیل جهانبخش رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد هم ایرنا را رسانه نظام خواند و گزارشی از نحوه انعکاس اخبار توسط این رسانه ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار