ضبط 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در شهربابک

رئیس اداره دامپزشکی شهربابک گفت: در طرح نظارت ویژه ایام نوروز، حدود 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۰۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 05 April 2017
مجید اسدی با اشاره به فعالیت‌های شبکه دامپزشکی این شهرستان در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز شبکه دامپزشکی در بحث نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان و کشتارگاه دام فعال بود.

رئیس اداره دامپزشکی شهربابک افزود: کشتار دام در تمام ایام نوروز امسال در کشتارگاه دام شهرستان انجام شدکه در این ایام 600 رأس گوسفند و بز و 50 رأس گاو و گوساله ذبح شده است.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های دامپزشکی در ایام نوروز عنوان کرد: دو اکیپ سیار در سطح شهر و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی حضور داشتند که کشیک‌های نظارتی به صورت 12 ساعته مشغول نظارت بودند.

اسدی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهربابک در همه مناطق شهرستان در قالب طرح تشدید نظارت بهداشتی و با ساماندهی گشت‌های سیار نسبت به بازرسی از رستوران‌ها، کبابی‌ها، لبنیاتی‌ها و همه اماکنی که در امر توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی بودند، فعالیت داشت.

رئیس اداره دامپزشکی شهربابک با بیان اینکه در طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز 350 مورد بازرسی از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: حدود 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار