۳۹۳۶ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر ثبت نام کردند

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر ۳ هزار و ۹۳۶ داوطلب ثبت نام کردند و بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، مراجع ذی صلاح در حال بررسی صلاحیت افراد ثبت نام شده هستند.
کد خبر: ۴۰۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 04 April 2017
قاسم قائدی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای فرایند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی جایگاه مهمی در جامعه دارند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، شوراها را ارکان و پایه‌های نظام انقلاب اسلامی می‌دانند  که  باید شاخصه‌های معظم‌له نسبت به ارزش و جایگاه شوراها مدنظر کاندیداها و مردم قرار بگیرد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر  بااشاره به اینکه مبنای تائید صلاحیت‌ها استعلام از مراجع چهار گانه و سلامت نفس است افزود:  استعلام  چهار گانه به مدت هفت روز در هیئت اجرایی انجام و سپس به هیئت نظارت اعلام و بررسی می‌شود.

قائدی با بیان اینکه اجرای صریح قانون و سلامت انتخابات مهم‌ترین هدف هیئت عالی نظارت بر انتخابات است تاکید کرد: مهم‌ترین هدف در هیئت عالی نظارت اجرای مر قانون و برگزاری انتخابات پرشور است.

وی اظهار داشت: دبیرخانه هیئت نظارت انتخابات شوراها بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، اقدامات و فعالیت‌های خود را انجام داده و این روند تا پایان انتخابات ادامه دارد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر  با بیان اینکه در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر 3 هزار و  936 داوطلب ثبت نام کرده‌اند افزود: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، مراجع ذی صلاح در حال بررسی صلاحیت افراد ثبت نام شده هستند و باید تا 16 فروردین ماه نتایج بررسی مراجع ذی‌ربط به هیئت‌های اجرایی اعلام شود.

قائدی خاطر نشان کرد: پس از این مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی از 17 تا 23 فروردین انجام می‌شود .

وی با اشاره به سایر برنامه‌های زمان بندی شده  در فرایند انتخابات گفت: توقع از همه دست اندرکاران انتخاباتی این است که با تعامل و همکاری مطلوب شاهد انتخاباتی پرشور و گسترده در 29 اردیبهشت در سطح کشور و استان  باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار