کد خبر: ۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، خلیل رضاییان عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه و دیگر مسئولان اجرایی این منطقه در تالار هنر برگزار شد اظهار داشت: فشار دولت‌های غرب و شرق موجب شده است که مسئولان این کشور اولویت‌ها را در راستای پیشرفت بهتر شناسایی کنند تا از منابع خوب استفاده بهینه داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار فارس ادامه داد: دشمن قصد دارد مردم ما را در انجام امور ناتوان جلوه دهد و ریشه ناامیدی بیفکند، اما برنامه‌های فرهنگی مانند گرامی‌داشت دهه مبارک فجر موجب شده توانایی‌های این انقلاب مرور و روزبه‌روز بر آن‌ها افزون شود.

رضاییان اضافه کرد: در دهه مبارک فجر امسال در استان فارس بیش از یک‌هزار پروژه و بیش از یک‌هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که اغلب مربوط به بخش صنعت و اشتغال است.

وی گفت: امیدواریم دولت تدبیر و امید با درایت بتواند مشکل اشتغال جوانان را در این کشور حل کند و با توسعه صنعت اقتصاد تک‌محصولی وابسته به نفت را به صنایع دیگر و پرتقاضا در دنیا تبدیل کند.

به گزارش فارس، تالار هنر فیروزآباد، پایانه شهید بهادر رضوان‌طلب، بلوار شهیدان بهزادی و نیایش، ساختمان شهرک صنعتی، گازرسانی کارخانه آسفالت شهرداری با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بودجه استانداری فارس و فرماندار فیروزآباد و دیگر مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار