اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای خراسان رضوی در روز 13 فروردین

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای این استان طی امروز ۱۳ فروردین روز طبیعت، خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 02 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی رجایی افزود: با توجه به حجم فزاينده سفر در روزهای پایانی تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور، تردد انواع تريلر، كاميون و‌کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی طی روز یکشنبه ۱۳ فروردین در همه محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای منتهی به تفرجگاه ها ممنوع است.
وی ادامه داد: همچنین عبور و مرور انواع موتور سيكلت در همه آزادراه ها و بزرگراه ها ممنوع است.
رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار داشت:در روز ۱۳ فروردین مسیر جنوب به شمال مشهد به سمت کلات تا کیلومتر 10 از ساعت هشت تا 10 صبح و مسیر شمال به جنوب از سمت کلات به مشهد نیز از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۱ یک طرفه است.
 وی افزود: مسیر جنوب به شمال مشهد به میامی از ساعت 8 تا ۱۰ صبح و از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۲ نیز مسیر شمال به جنوب میامی به مشهد یک طرفه می شود.
رجایی ادامه داد: در محور سد کارده هم از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح از سه راهی سد کارده تا روستای معین آباد و از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ هم از روستای معین آباد به سمت سه راهی سدکارده یک طرفه می شود.
به گفته وی، جاده قدیم مشهد به نیشابور هم از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح مسیر شرق به غرب مشهد به ملک آباد و از ساعت ۱۸ تا پایان ترافیک نیز از مسیر غرب به شرق ملک آباد به شهر مشهد روز طبیعت یک طرفه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار