ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در روز طبیعت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و حمل مسافر توسط وانت و کامیون در طول اجرای طرح محدودیت ترافیکی در روز طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 01 April 2017
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و حمل مسافر توسط وانت و کامیون در طول اجرای طرح محدودیت ترافیکی در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ علی فکری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهر همدان در روز طبیعت اظهار داشت: این تمهیدات به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه رانندگی در معابر و محورهای استان همدان در روز طبیعت اندیشیده شده است.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 19 تردد تمام خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: همچنین از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم و میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت(تقاطع سعیدیه قبلی) یکطرفه می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

فکری گفت: بر این اساس از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری کرده و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: از رانندگان وانت‌بارها و کامیونت‌ها تقاضا می‌کند از حمل مسافر در قسمت بار اکیدا خودداری کنند و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تأکید کرد: عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به ویژه مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار