20 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

معاون عمران و محیط‌ زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون مراحل اجرایی 20 طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۳۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 26 May 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، غلامحسین بهارلوئی‌نژاد اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های عمرانی در نواحی صنعتی فارس بیش از 67 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان انجام‌ شده است.

معاون عمران و محیط‌ زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به برخی از این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای مخزن بتنی شهرک صنعتی بزرگ شیرازاز مهم‌ترین این طرح‌ها بوده که با هزینه‌ای افزون‌بر 17 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح، ظرفیت ذخیره‌سازی 10 هزار مترمکعب آب ایجاد شده است.

بهارلوئی‌نژاد همچنین به اجرای شبکه 20 کیلوولت برق در طرح توسعه شهرک صنعتی شیراز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با هزینه‌ای افزون‌بر 6.5 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی اجرای طرح زیرسازی در شهرک‌های صنعتی خرمبید، خنجشت و حسن‌آباد اقلید، سپیدان سه و سورمق و همچنین اجرای مخازن آب در شهرک‌های صنعتی خنجشت و حسن‌آباد اقلید و سورمق را از دیگر طرح‌هایی اعلام کرد که به پایان رسیده است.

معاون عمران و محیط‌ زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین به برخی از طرح‌های توسعه شبکه برق اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های تکمیل شبکه برق‌رسانی شهرک صنعتی ملوسجان، شبکه 20 کیلوولت طرح توسعه شهرک‌های صنعتی شیراز، سپیدان سه و خرمبید و همچنین شبکه روشنایی شهرک صنعتی آب باریک اجراو به بهره‌برداری رسیده است.

بهارلوئی‌نژاد اضافه کرد: ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی اقلید،فتح‌آباد مرودشت و نیز اجرای ساختمان نگهبانی در شهرک صنعتی سپیدان سه، از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی اظهار کرد: امسال نیز بر اساس سیاست توسعه کیفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان طرح‌های متعدد عمرانی در حال اجراست که با بهره‌برداری از آن‌ها تحول مناسبی در زمینه توسعه زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار