مجوز دو نمایش زنده لباس صادر شد

جلسه کمیسیون صدور مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس، با حضور اعضاء برگزار شد در این جلسه مجوز دو نمایش زنده لباس صادر شد.
کد خبر: ۳۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 26 May 2015
به گزارش فارس، جلسه کمیسیون صدور مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس، با حضور اعضاء برگزار و برای دو نمایش زنده لباس موافقت شد. در این جلسه  برخی از درخواست­‌های مؤسسات هنری تک منظوره مد و لباس در زمینه برپایی نمایش زنده مطرح و پس از بحث و گفتگو به تصویب رسید.

این جلسات با حضور کارشناسان کارگروه ساماندهی مد ­و ­لباس، نمایندگان نیروی انتظامی و حراست به­ طور مستمر در محل کارگروه برگزار می­‌شود.

بر اساس این گزارش، همچنین حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به ­همراه دبیر کمیسیون تولید و فروش این کارگروه، از روند آماده ­سازی نمایشگاه دائمی مد و لباس بازدید کرد.

نمایشگاه دائمی مد و لباس به منظور در اختیار گذاشتن جدیدترین نمونه­‌ها و مدل­‌های منطبق با الگوهای ایرانی، اسلامی توسط اتحادیه سراسری پوشاک و همکاری بنیاد ملی مد و لباس در محل ساختمان آلومینیوم تهران در حال آماده ­سازی است.

بر اساس این طرح و در چارچوب ضوابط تعیین شده کلیه مدل­‌ها و آثاری که توسط طراحان لباس طراحی و موفق به اخذ تأییدیه کمیسیون ماده 4 کارگروه می­‌شوند به نمایشگاه راه یافته و با حفظ حقوق مادی و مالکیت معنوی آنان در معرض انتخاب و تولید مؤسسات تولیدی قرار می‌­گیرد.

این طرح در راستای اجرای سیاست کاربردی­ سازی آثار منتخب و استفاده از ظرفیت بخش­‌های خصوصی و غیر دولتی به اجرا در می‌آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار