بهار پروژه های عمرانی شهرداری خلخال

شهردار خلخال از اجرا و بهره برداری از ده ها طرح و پروژه عمرانی بزرگ و کوچک با پیش بینی 50 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این شهردر سال جاری خبرداد و گفت: امسال بهار پروژه های عمرانی این شهر است.
کد خبر: ۳۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 26 May 2015
علی درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری خلخال با هدف روان سازی ترافیک و حل مشکل راه بندهای ناخواسته در خیابان های اصلی و پرتردد و ارائه خدمات بهتر در مناطق مختلف این شهر اجرای 15 پروژه عمرانی را در دستور کار قرار داده است .

وی اجرای پروژه پل اللرباغی بر روی رودخانه هروچایی در منطقه جنوب غربی شهر ، جدا کردن باند رفت و برگشت خیابان امام خمینی (ره) در مرکز شهر ، نصب دوربین های مدار بسته در خیابان های اصلی ، راه اندازی بازارهای روز میوه و تره بار و جمع آوری و هدایت دستفروشان و وانت باران به این بازارها ، خط کشی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی ، بازگشایی مسیرهای مسدود شده از جمله میدان مسجد جمعه و توسعه فضای سبز را از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری ذکر کرد.

درویشی همچنین به تهیه 900 تن قیر برای لکه گیری و آسفالت خیابان ها و معابر خلخال اشاره کرد و گفت: با تهیه این میزان قیر بخش بزرگی از خیابان ها و معابر نیازمند آسفالت در فصل کاری آسفالت شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار