برگزاری آزمون خوشنویسان با شرکت 150نفر

به گفته مسئول انجمن خوشنویسان دفتر همدان، طی دو روز گذشته آزمون خرداد‌ماه هنرجویان خوشنویسی که در واقع نخستین دوره این آزمون در سال جدید است، با حضور 150 هنرجو همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 25 May 2015

مسئول انجمن خوشنویسان دفتر همدان گفت: نخستین دوره آزمون انجمن خوشنویسان همدان در سال جاری با شرکت 150 هنرجو برگزار شد.

به گزارش فارس ، عطاالله سرمدی اظهار داشت: طی دو روز گذشته آزمون خرداد‌ماه هنرجویان خوشنویسی که در واقع نخستین دوره این آزمون در سال جدید است، با حضور 150 هنرجو همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: این آزمون در سطح مقدماتی، متوسط، خوش، عالی، ممتاز و در رشته‌های نستعلیق، شکسته‌نستعلیق، نسخ و ثلث و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

مسئول انجمن خوشنویسان دفتر همدان افزود: پس از آزمون اوراق امتحانی هنرجویان به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان در تهران ارسال شده که پس از تصحیح توسط اساتید برجسته کشوری نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی از برگزاری آزمون فوق ممتاز خوشنویسی در خردادماه جاری خبر داد و گفت: این آزمون نیز در 21 و 22 خردادماه همزمان با سراسر کشور و در استان همدان نیز زیر نظر شعبه شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن خوشنویسان همدان با بیان اینکه کارهای اداری مربوط به قطعه زمین اختصاص داده شده برای تاسیس مکان جدید این انجمن در حال پیگیری است، افزود: کارهای مربوط به تملک و تفکیک قطعه زمینی به مساحت 370 متر در بلوار بعثت برای تاسیس دفتر جدید انجمن خوشنویسان در حال پیگیری است که بعد از طی مراحل اداری نسبت به ساخت این مکان اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور بیش از 200 هنرجو در کلاس‌های آموزشی انجمن خوشنویسان شعبه همدان گفت: این انجمن برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برپایی کلاس‌های ویژه تابستانی خود را انجام داده و آماده آموزش به هنرجویان و متقاضیان در کلاس‌های تابستانی خود است.

سرمدی با تاکید بر اینکه لازمه موفقیت در امور فرهنگی اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب است، افزود: امیدواریم ارشاد استان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد و برای برگزاری کلاس‌های تابستانی و اوقات فراغت انجمن‌های فرهنگی و هنری استان تبلیغات مناسبی کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار