استاندار قزوین:

ارتباط ریلی و فرودگاهی شهرک خرمدشت در دستور کار است

استاندار قزوین با بیان اینکه زمینه کار و فعالیت مشترک با سرمایه‌گذاران خارجی در قزوین فراهم است، گفت: ارتباط ریلی و فرودگاهی شهرک خرمدشت در دستور کار است.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در نشست با هیأت تجاری و اتاق بازرگانی کشور ترکیه که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دیدار با مسؤولان و تجار کشور ترکیه سبب خرسندی و خوشحالی می‌شود.

وی افزود: تعصب و علاقه ایرانیان به کشور و مردم ترکیه با سایر کشورها متفاوت بوده چراکه ایران و ترکیه می‌توانند در منطقه نقش‌آفرینی جدی داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: زمینه کار و فعالیت مشترک با سرمایه‌گذاران خارجی در قزوین فراهم است چراکه قزوین از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است.

همتی با بیان اینکه تفاوتی میان سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانی قائل نیستیم، یادآور شد: شهرک خرمدشت موقعیت ویژه‌ای در استان و کشور دارد که باید برای سرمایه‌گذاران تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک گلخانه‌ای یک هزار هکتاری در حال احداث است، یادآور شد: ارتباط ریلی و فرودگاهی شهرک خرمدشت در دستور کار است.

استاندار قزوین از پشتیبانی و حمایت ویژه مسؤولان استان قزوین از سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد و گفت: آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه را داریم این امر در حالی بوده که شهرک‌های استان قزوین آینده بسیار خوبی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار