بی‌اعتنایی به سرمایه‌گذار، عقب‌گرد به دنبال خواهد داشت

در آئین کلنگ زنی مجتمع تحقیقاتی بلوط؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تا زمانی که به سرمایه‌گذار بی‌اعتنایی کنیم، عقب‌گرد خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۸۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 05 March 2017
 محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیروز(شنبه) در آئین کلنگ‌زنی بوستان و مجتمع تحقیقاتی بلوط در محله پشته حسین‌آباد، اظهار کرد: توسعه اتفاق نخواهد افتاد، مگر اینکه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و حداکثر بهره‌وری را از بخش خصوصی ببریم.

وی تصریح کرد: منابع دولتی و شهرداری محدود است اما بخش خصوصی از منابع خوبی برخوردار بوده و باید از آن استفاده کنیم.

اصلانی تأکید کرد: هر زمانی باورهای قلبی ما این موضوع را تایید کرد که فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذار پهن کنیم، آن موقع بسترهای پیشرفت را فراهم کرده‌ایم و در نقطه مقابل تا زمانی که به سرمایه‌گذار بی‌اعتنایی کنیم، عقب‌گرد خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به انتخاب خرم‌آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری کشور، افزود: برای نوروز 96 نیز همه دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرده‌ایم که در بحث گردشگری بیش از سال گذشته پای کار باشند.

وی خطاب به شهردار خرم‌آباد گفت: برای نوروز 96 باید کاری کنید، کارستان و متفاوت‌تر از سال‌های پیش اقدام کنید. همچنین ورودی شهر از سمت فرودگاه مناسب نیست و امیدواریم تا ایام نوروز، آن را ساماندهی کنید.

شهردار خرم‌آباد هم در این مراسم اظهار داشت: مساحت بوستان پشته به ۲۰۰ هکتار افزایش می‌یابد.
یحیی عیدی بیرانوند افزود: سرانه فضای سبز خرم‌آباد قبل از نهضت جدید فضای سبز ۳/۵ متر برای هر نفر بود که با اقدامات انجام‌شده به حدود 10 متر برای هر نفر خواهد رسید.

ایشان همچنین گفتند: در حال حاضر فضای سبز پارک 11 هکتاری کاسیت، آبشارها، پارک کوی فلسطین، پشت‌بازار که پارک 110 هکتاری است و همین پارک 85 هکتاری پشته حسین‌آباد را در دست اجرا داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار