احداث 10 بازار جدید میوه و تره باردر پایتخت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از طرح توسعه بازارهای میوه و تره بار در پایتخت خبر داد و گفت: امسال 10 بازار جدید به مجموع بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران افزوده می شود.
کد خبر: ۳۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 24 May 2015
احمد صفوی در گفت و گو با  ایرنا افزود: در راستای این طرح توسعه 10 مورد دیگر از بازارهای میوه و تره بار تهران بازسازی خواهند شد. 

وی در ارتباط با طرح توسعه بازارهای میوه و تره بار گفت: اولویت ما برای احداث بازار جدید با نقاطی است که فاقد بازار میوه و تره بار باشند ضمن اینکه زمین هایی که به این منظور به این سازمان داده می شود در اولویت برنامه احداث بازار قرار می گیرند. 

صفوی افزود: سال گذشته احداث و بهره برداری از 14 بازار در دستور کار قرار داشت که خوشبختانه تمامی این برنامه محقق شد و برای آنکه مردم زودتر از خدمات این بازارها استفاده کنند منتظر زمان افتتاحیه نشدیم. 

وی درخصوص چگونگی تامین کالاها در این میادین گفت: بخشی از غرفه ها در اختیار تولیدکنندگان قرار داده شده که هر کدام از آنها به مقدار تولید مزرعه یا باغ خود کالاهای مورد نظر را تامین و سایر ظرفیت را از محل میدان مرکزی تهیه می کنند. 

مدیرعامل سازان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به قیمت مناسب و کنترل شده کالاها در میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار یکی از اولویت های ما بوده و تمامی تلاش های ما بر آن متمرکز است. 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار