بی مهری به قهرمانان تکواندوی البرز

کد خبر: ۳۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 23 May 2015
رییس هیئت تکواندوی استان البرز گفت: بی مهری به قهرمانان تکواندوی البرز ادامه دارد و از قرار معلوم مدال ها برای مسئولان تکراری شده است.
محمد نوذری رییس هیات تکواندوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقات نونهالان کشوری در البرز خبر داد و گفت: در حال حاضر تیم نونهالان استان البرز خود را آماده رقابت های کشوری می کند که در نیمه دوم خرداد ماه در سمنان برگزار می شود.
وی ادامه داد: ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم خوشبختانه تکواندو البرز در کشور روند رو رشدی به خود گرفته و هر ساله پیشرفت خوبی داشتیم و باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
رییس هیات تکواندوی استان در پاسخ به این پرسش که آیا از قهرمانان جهانی تجلیل می شد؟ گفت: قرار است فردا از کیمیا علیزاده تجلیل کنیم و هیات تکواندو قدردان این دو قهرمان جهان است ولی متاسفانه مدال های تکواندو برای مسئولان تکراری شده است و نباید این برخورد با قهرمانان ما شود.
نوذری در پایان با اشاره به اینکه اهداف هیئت تکواندو در اولویت است، افزود: برای ما تحقق اهداف هیئت مهم است و توجهی به بی مهری مسئولان نداریم. تکواندوی البرز باز هم در کشور حرف اول را خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار