در سایپای البرز چه خبر است؟

تکذیبیه جالب باشگاه سایپا

رضایی در خصوص رفتن مجید جلالی به ارمنستان برای انتخاب بازیکن گفت: وی از مدت ها قبل با مربی ارمنی دروازه بان های ما برنامه ریزی کرده و به هیچ عنوان از سوی باشگاه اعزام نشده است.
کد خبر: ۳۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: ظهر امروز یکی از خبرگزاریها گفتگویی را به نقل از مدیرعامل باشگاه سایپا منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: مدیران این باشگاه برای لیگ پانزدهم با 2 مربی معروف و صاحب نام صحبت کرده اند.
این صحبتها در حالی منتشر شد که طی روزهای اخیر خبر توافق باشگاه سایپای البرز با مجید جلالی در برخی از رسانهها مورد توجه قرار گرفته بود.
بیت الله رضایی با تکذیب خبر توافق با جلالی گفت: آقای جلالی گزارشی به هیات مدیره داده که بایستی با بررسی آن نتیجه را پیش بینی کرد. او در پایان فصل استعفا کرده و باید ببینیم علت این کار چه بوده است؟ آیا مشکلات مدیریتی باعث این کار شده است و یا این که بازیکنان و عوامل دیگر دخیل بوده اند؟
وی با تاکید بر اینکه تمدید قرارداد جلالی واقعیت ندارد، گفت: وی درباره مشکلاتی در باشگاه صحبت کرده اند که بایستی برای حل آن، این موضوعات ریشه یابی شود، جلالی استعفا کرده و حتما دلیلی برای این کار خود داشته است.
مدیرعامل باشگاه سایپا بیان کرد: با دو مربی صاحب نام داخلی و یک مربی خارجی صحبت های خوبی انجام داده ایم و تا هفته های آینده تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد، برای لیگ پانزدهم برنامه های زیادی داریم که دوست داریم با کیفیت بالایی آنها را انجام دهیم.
رضایی تاکید کرد: فعلا نمی توانم از مربیانی که با آنها صحبت کرده ایم، نامی ببرم، تنها تاکید می کنم که آنها دارای جایگاه خوبی در فوتبال کشور هستند و صاحب نامند.
رضایی در خصوص رفتن جلالی به ارمنستان برای انتخاب بازیکن نیز گفت: وی از مدت ها قبل با مربی ارمنی دروازه بان های سایپا در این خصوص برنامه ریزی کرده است و به هیچ عنوان از سوی باشگاه اعزام نشده و باید دلیل این کار را از خود او سوال کنید.
بلافاصله بعد از این مصاحبه، باشگاه سایپا خبری عجیب را منتشر کرد.
این خبر با عنوان "مجید جلالی کماکان سرمربی سایپاست" منتشر شده و در آن آمده است: مجید جلالی بعد از نشست رسمی با اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا کماکان سرمربی این تیم در لیگ برتر است و ادامه همکاری و حضور وی در این سمت منوط به هماهنگی این مربی با باشگاه سایپا شد.
در ادامه خبر فوق میخوانیم: "با توجه به مصاحبه‌های امروز مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص مذاکره وی با برخی مربیان داخلی و خارجی، لازم به توضیح است که این مذاکرات در زمان استعفای جلالی رخ داده است. جلالی در نشست هیات مدیره برنامه های خود برای فصل آینده را نیز به باشگاه سایپا تسلیم کرده است."
با مطالعه متن روابط عمومی سایپا، مخاطب متوجه نمیشود که بالاخره جلالی مربی تیم فوتبال این باشگاه هست و یا خیر.
از سوی دیگر خبرهای رسیده حاکی از آن است که فرهاد پورغلامی مربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپای البرز از این تیم خداحافظی کرد.
پورغلامی از ابتدای فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در کنار مجید جلالی سرمربی این تیم به عنوان مربی در سایپا فعالیت داشت.
این استعفا مشکلات سایپا را بیشتر میکند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
مجید جلالی کارنامه خودش رو پس داده
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار