اعزام آفرودبازان قزوینی به رقابت‌های بین‌المللی ترکیه

تیم آفرود استان قزوین با ترکیب دو ورزشکار عازم مسابقات بین‌المللی ترکیه شد.
کد خبر: ۳۷۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آفرودبازان استان قزوین در ادامه شرکت در مسابقات بین‌المللی این بار هم همانند سال گذشته ترکیه را انتخاب کردند و با ترکیب دو ورزشکار عازم این رقابت‌ها شدند.

علیرضا نعمتی به همراه غلامرضا ایروانی دو آفرودباز استان عازم ترکیه محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی ترکیه شدند تا یک بار دیگر بخت خود را برای کسب عناوین ارزشمند قهرمانی در مواجهه با رقیبان محک بزنند.

تیم آفرود استان قزوین که در طول سال‌های اخیر همواره در مسابقات قهرمانی کشور و رقابت‌های بین‌المللی عناوین ارزشمندی را کسب کرده است، این بار هم بدون شک دست پر مسابقات آفرود بین‌المللی ترکیه را ترک می‌کند.

در سال‌های گذشته و در جریان تورنمنت‌های بین‌المللی ترکیه و آذربایجان ورزشکاران استان قزوین موفق شده‌اند عناوین خوبی را به دست آورند و همواره یکی از سکوهای اولی تا سومی سهم آفرودبازان قزوینی بوده است.

همانند چند سال اخیر علی خضری هم به عنوان سرپرست تیم دونفره آفرود استان قزوین را در مسابقات بین‌المللی ترکیه همراهی می‌کند تا به نوعی تیم استان با سه نماینده در این پیکارها حضور داشته باشد.

مسابقات آفرود بین‌المللی ترکیه از پنج سال گذشته هر ساله به شکلی منظم برگزار شده است و مسؤولان برگزاری این مسابقات با دعوت از کشورهای موفق این رشته ورزشی در قاره‌های آسیا و اروپا تلاش می‌کنند تا این رقابت‌ها در بالاترین سطح خود برگزار شود.

مسؤول کمیته اتومبیلرانی آفرود استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور تیم دو نفره آفرود این استان در مسابقات بین‌المللی ترکیه اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود و همه شرکت‌کنندگان حاضر در این پیکارها برای کسب عناوین قهرمانی و رفتن روی سکو مسابقه می‌دهند.

حسین خضری گفت: مسابقات بین‌المللی آفرود استان قزوین با شرکت پنج تیم ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ایران و ترکیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آفرودبازان قزوینی همواره در مسابقات بین‌المللی ترکیه موفق بودند و بدون شک توانایی کسب عناوین قهرمانی آنان نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

گفتنی است، رقابت‌های بین‌المللی آفرود ترکیه 30 بهمن ماه به میزبانی کارس ترکیه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار