صبا و تخلف تراکتورسازی، سود یا زیان؟

موضوع تخلف تیم فوتبال تراکتورسازی در استفاده از بازیکنان جدید در شرایطی که این تیم از جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی محروم بوده موضوعی است که لیگ برتر را تحت تأثیر قرار داده است.
کد خبر: ۳۷۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم که با پیروزی شگفت انگیز اخیر خود در اصفهان برابر ذوب آهن با امیدواری بیشتری به آینده می‌نگرد و می‌خواهد در لیگ برتر باقی بماند یکی از تیم‌هایی است که تخلف باشگاه تراکتورسازی بر این تیم تأثیر می‌گذارد. 

فیفا به دلیل شکایت علیه باشگاه تراکتورسازی در این مرجع بین المللی رأی به محرومیت تراکتورسازان از جذب بازیکن در نیم فصل داده اما تراکتورسازی در نیم فصل چند بازیکن جدید جذب کرده و از همه آن‌ها نیز استفاده کرده است. 

در صورتی که نتایج دیدارهای تراکتورسازی برابر حریفان 3 بر صفر به سود آن‌ها شود شرایط در بخشی از جدول دستخوش تغییر می‌شود. صبای قم نیز که در انتهای جدول به دنبال بقاست در صورتی که نتیجه دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز 3 بر صفر به سود ماشین‌سازی اعلام شود ماشین‌سازی 2 امتیاز دیگر می‌گیرد و فاصله‌اش با صبای قم به 4 امتیاز کاهش پیدا می‌کند. 

نفت آبادان نیز با کسب 2 امتیاز دیگر 23 امتیازی می‌شود و از صبا 7 امتیاز فاصله می‌گیرد. 

این نتایج به ضرر صبای قم خواهد بود و صبا امیدوار است فدراسیون فوتبال رأی به شکست‌های 3 بر صفر تراکتورسازی ندهد. 

صبا در حال حاضر سیاه جامگان را بالای سر خود می‌بیند که با صبا هم امتیاز است و فقط تفاضل گل بهتری دارد و کمی بالاتر پدیده، نفت آبادان و سایپا قرار دارند. 

صبا برای بازگشت به جدول و رهایی از سقوط باید به سرعت به فکر جبران مافات باشد چه تراکتورسازی امتیازهای خود را تقدیم ماشین‌سازی و نفت آبادان کند و چه جدول در حالت فعلی خود باقی بماند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار