جمشید قربانی ادامه داد: کارشناسان نظرسنجی پس از تماس با مشترکان و سنجش عملکرد پست امداد، زمان رسیدگی به حادثه و رفع کامل آن، مواردی که رفع نشدهاند و یا به صورت موقت انجام پذیرفتهاند را به کارشناسان گروه پیگیری اعلام میکنند.
مدیر سامانه به حضور گروه پیگیری سامانه در محل و بررسی و آسیبشناسی علل تاخیر در رفع حادثه اشاره کرد و یادآور شد: نتایج بازدیدهای میدانی در قالب گزارشهای تکمیلی به مدیر مربوط برای اثربخشی و جلوگیری از بروز دوباره آن منعکس میشود.
جمشید قربانی همچنین گفت: استفاده از تجهیزاتGPSخودرویی به صورت یکپارچه و متمرکز در سطح شرکتهای آبفا، امکان ردیابی خودروهای امدادی به منظور پاسخگویی درستتر و سریعتر را نیز به همراه داشته است که از این طریق امکان شناسایی و ثبت مسیر طیشده توسط امداد، ثبت لحظهای موقعیت جغرافیایی خودرو و شناسایی راننده و هوشمندی در برابر تغییر جهت خودرو میسر شده است.