جشن بزرگ انقلاب امروز در بهمئی با حضور کورش اسدپور

این مسؤول اجرای موسیقی محلی را یکی از ویژه برنامه‌های این جشن بزرگ عنوان کرد و بیان داشت: «کورش اسدپور» خواننده و هنرمند مطرح موسیقی کشور در این برنامه حضور داشته و موسیقی محلی اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶ 04 February 2017
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از برگزاری «جشن بزرگ انقلاب» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان بهمئی خبر داد.

امین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پیروزی ملت ایران بر استکبار است.

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، برگزاری برنامه‌هایی در خور و شان این ایام را از ضروریات مورد توجه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام برگزار می‌شوند، گفت: امسال نیز چنین برنامه‌هایی برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

این مسؤول با اشاره به سالروز میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س)، افزود: میلاد این بانوی بزرگوار با دهه فجر همزمان شده و باید در برنامه‌های این ایام به این موضوع نیز توجه داشته باشیم.

درخشان در ادامه با بیان اینکه اداره فرهنگ و شهرستان بهمئی همگام با سراسر کشور و دیگر شهرستان‌های استان ویژه برنامه‌های خاصی را برای این دهه در نظر گرفته است، از برگزاری «جشن بزرگ انقلاب» در این شهرستان خبر داد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه محور و اولویت اصلی در برنامه‌های دهه فجر مردم هستند، گفت: این برنامه نیز با حضور و مشارکت برگزار و شرکت برای عموم آزاد است.

وی از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی برای این جشن در نظر گرفته شده است.

این مسؤول اجرای موسیقی محلی را یکی از ویژه برنامه‌های این جشن بزرگ عنوان کرد و بیان داشت: «کورش اسدپور» خواننده و هنرمند مطرح موسیقی کشور در این برنامه حضور داشته و موسیقی محلی اجرا خواهد کرد.

درخشان، اجرای نمایش و تئاتر با هنرمندی «فریدون مختاری» و شعر محلی و طنز با اجرای شاعر برجسته کشوری و استانی، «رسول سنایی» را از دیگر ویژه برنامه‌های این جشن عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از شهردار محترم شهر لیکک، گفت: این برنامه بزرگ فرهنگی با همکاری مطلوب شهردار لیکک روز شنبه، 16 بهمن ماه، ساعت 15 عصر در سالن ورزشی تربیت بدنی بهمئی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار