فرماندار آبیک:

دانش‌آموزان دل در گرو انقلابی‌ها دهند

فرماندار آبیک گفت: دانش‌آموزان نباید از کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند، الگو بگیرند چراکه الگوهای بسیاری در نظام وجود دارد که می‌توانند به آن‌ها تأسی و اقتدا کنند.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه الزهرا(س) شهر آبیک اظهار داشت: در 12 بهمن ماه سال 57 امام خمینی(ره) پس از 16 سال دوری از وطن، مردم و شهدا با صلابت پا به ایران اسلامی گذاشت و مدیریت انقلاب را بر عهده گرفتند.

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی نهضت‌ها و شهدای بسیاری نقش‌آفرینی کرده‌اند و امام راحل هم برای به ثمر رسیدن انقلاب خون دل‌ها خورد و خم به ابرو نیاورد.

فرماندار آبیک ادامه داد: امام خمینی(ره) از هیچ ابرقدرتی واهمه‌ای نداشت و دارای ایدئولوژی کامل بود و در سال‌های مبارزه با طاغوت بیکار ننشسته بود و پایه‌های قانون اساسی انقلاب را تدوین کرد.

رحمانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به دلیل داشتن ایدئولوژی و مکتب اسلام، رهبری و مشاوران خوب ایشان همانند شهید بهشتی و مطهری حفظ و ماندگار شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری با اندیشه‌ها و افکار بلند خود، ایدئولوژی انقلاب را ترسیم کرده و شهید بهشتی که به چند زبان زنده آشنا بود نقش بسزایی در پیروزی و تدوین قانون اساسی انقلاب ایفا کرد.

این مسؤول بیان کرد: تمام انقلابیون دارای سواد، بینش و تحصیلات حوزوی و دانشگاهی بوده و در پیروزی انقلابی اسلامی نقش ارزنده و مهمی ایفا کرده‌اند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: امروز کشور به سواد، علم و دانش دانش‌آموزان نیاز دارد تا بتوانیم در دنیا کنونی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم.

رحمانی ادامه داد: دانش‌آموزان نباید از کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند، الگو بگیرند چراکه الگوهای بسیاری در نظام وجود دارد که می‌توانند به آن‌ها تأسی و اقتدا کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به وصیت شهدا مبنی بر حفظ انقلاب اسلامی همه وظیفه داریم در حفظ انقلاب اسلامی نقش خود را به نحو احسن ایفا کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در 12 فروردین ماه سال 58، جمهوری اسلامی رفراندوم به رأی گذاشته شد و مردم به جمهوری اسلامی رأی «آری» دادند.

فرماندار شهرستان آبیک اذعان کرد: گرچه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اسامی مختلفی انتخاب شد که نام جمهوری اسلامی بر ایران گذاشته شد.

رحمانی افزود: امروز که در منطقه دارای امنیت هستیم به برکت جمهوری اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: طی 38 از عمر انقلاب اسلامی در برخی مقاطع ایران مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفت که در دولت یازدهم برای رفع تحریم‌ها حرکات و گام‌های بلندی برداشته شده است.

این مسؤول در خصوص پرداخت تسهیلات بهین‌یاب به واحدهای صنعتی، رفع مشکل آلایندگی نیروگاه شهید رجایی و ایجاد اشتغال در شهرستان آبیک مطالبی بیان کرد.

* برقراری عدالت و رفع تبعیض از اهداف بلند انقلاب بوده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک هم در حاشیه این مراسم گفت: عدالت برای رفع تبعیض در جامعه از اهداف بلند انقلاب اسلامی بوده که برای تحقق این مهم تلاش‌های بسیاری شده و تا حدود بسیاری هم به این هدف دست یافته‌ایم.

مهرداد یحیایی افزود: رشد تعالی انسان‌ها، تربیت انسان دینی و کرامت انسانی از دیگر اهداف بروز انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: وحدت کلمه در طول حیات انقلاب اسلامی، رمز پیروزی بوده که رهبری‌های داهیانه امام خمینی‌(ره) را نباید فراموش کنیم و باید از انقلاب درس گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که باید پاسدار خون این عزیزان باشیم تا پایمال نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار