تایید حضور مشحون در انتخابات دوم خرداد

کد خبر: ۳۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 20 May 2015
رییس سابق فدراسیون بسکتبال از حضورش در مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال شنبه دوم خرداد برگزار می‌شود که در آستانه این مجمع برخی نامزدها انصراف داده و یا با اعلام برنامه‌های خود از حضور قطعی‌شان در انتخابات خبر داده‌اند اما سوالی که در این مدت برای اهالی خانواده بسکتبال پیش آمده بود حضور محمود مشحون در مجمع انتخاباتی بود که او در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا صراحتا اعلام کرد در انتخابات شرکت خواهد کرد.

مشحون در پاسخ به این سوال که آیا در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال شرکت خواهد کرد یا نه؟ بیان کرد: تا ظهر روز گذشته تصمیم قطعی نگرفته بودم و مصمم نبودم که در انتخابات شرکت کنم حتی اکنون که این خبر را به شما می‌دهم برخی از دوستانم از تصمیمم مطلع نیستند اما در انتخابات شرکت خواهم کرد.

رییس سابق فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا در سال جدید جلسه‌ای با وزیر ورزش داشته‌اید؟ گفت: دو هفته پیش با آقای وزیر جلسه داشتم و پس از آن نیز کارهای خودم را نجام دادم تا دیروز که تصمیم نهایی‌ام را برای حضور در انتخابات گرفتم. حالا اگر شایسته باشم آماده خدمتگزاری‌ام.

رییس کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا که در صحبت‌هایش از تغییرات اساسی در بسکتبال ایران حرف می‌زند درباره این موضوع که در سال جاری نخستین ناکامی بسکتبال ایران با حذف تیم نوجوانان از رقابت‌های آسیایی ایجاد شد و همه او و فدراسیونش را مقصر این ناکامی می‌دانستند، بیان کرد: تیم نوجوانان در بین چهار تیم سوم شده و در این مدت هیچ برنامه‌ای نداشته است. به من و فدراسیونم چه ارتباطی دارد. پس از اینکه ما از فدراسیون رفتیم تا برگزاری این مسابقه‌ها زمان زیادی در اختیار مسئولان جدید بود که برنامه‌ای برای آن‌ها تدارک ندیدند و تیم نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد. اکنون شنیده‌ام که در غرب آسیا بزرگسالان نیز برایشان مشکل ایجاد شده است. به دلیل دیر فرستادن مدارک شاید 25 هزار دلار جریمه شوند.

او ادامه داد: در مرحله نخست نوجوانان دوم شده بودند و ما می‌دانستیم این تیم نیاز به برنامه دارد تا ضربه نخورد که پس از آن مسئولان جدید وارد فدراسیون شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار