واگذاری تیم فوتبال خلخال دشت منتفی است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خلخال دشت گفت: ما به هیچ‌وجه قصد واگذاری امتیاز تیم فوتبال خلخال دشت را نداریم و هرگونه اقدام عجولانه در این زمینه منتفی است.
کد خبر: ۳۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 19 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جاوید آبی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم انتخاب مرد سال فوتبال اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر باشگاه فرهنگی ورزشی خلخال دشت منسجم و هدفمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ما در فصل آینده فوتبال دسته دو کشور با توان بیشتر حاضر خواهیم شد.

وی افزود: هنوز سرمربی این تیم برای فصل آینده مشخص نشده و به‌زودی با جمع و جورکردن تیم و انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان بومی سعی خواهیم کرد در فصل آینده که احتمال منطقه‌ای برگزار شدن لیگ دسته دو کشور وجود دارد حضوری قدرتمند داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خلخال دشت با انتقاد از مسئولان استانی که این باشگاه را به هیچ‌وجه همراهی نمی‌کنند، گفت: انتظار داشتیم که تیم خلخال دشت که تیم دوم فوتبال استان اردبیل بعد از شهرداری است بیشتر مورد حمایت قرار گیرد اما به غیر از هیئت فوتبال استان اردبیل هیچ مجموعه‌ای از این تیم حمایت نکرده است.

آبی از احداث مجتمع بزرگ ورزشی در خلخال خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه در 8 هکتار شامل زمین فوتبال اعم از چمن مصنوعی و طبیعی به شکل استاندارد و با ظرفیت 6 الی 8 هزار نفر، ‌هتل، سالن پذیرایی، استخر، سالن چندمنظوره و سایر امکانات مورد نیاز است که مجوزهای آن گرفته شده و در صورت حل مشکل مربوط به واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی امیدواریم زمینه احداث این مجموعه بزرگ ورزشی فراهم آید.

وی ادامه داد: با احداث این کمپ در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته خلخال شاهد یک شرایط مناسب‌تر و مطلوب‌تر برای حمایت از تیم‌های ورزشی در این منطقه خواهیم بود.

عضو دبیرخانه انتخاب مرد سال فوتبال استان اردبیل در مورد حرکت خوب هیئت فوتبال استان در انتخاب و معرفی مرد سال فوتبال این استان گفت: این حرکت خوب زمینه‌ساز تشویق و ترغیب بیشتر جوانان به فعالیت‌های ورزشی فوتبال خواهد بود و آنها تلاششان را انجام خواهند داد تا در این رویداد به عنوان یک چهره شاخص بدرخشند.

آبی بیان کرد: هم می‌توانیم به صورت استانی و هم خارج از استان بازیکنانی که در باشگاه‌های مختلف بازی می‌کنند در برگزیدن بازیکن برتر و مرد سال فوتبال استان اقدام کنیم که به نظر می‌رسد با یک نگاه فراگیر می‌توان در این زمینه حرکت مثبت و سازنده‌ای را انجام داد.

این مسئول در پایان سخنان خود نمونه این استعدادها را بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران یعقوب کریمی توصیف کرد و یادآور شد: این بازیکن که استعداد خوبی نیز دارد از خطه خلخال است و به راحتی می‌توان نظیر این بازیکنان را انتخاب کرده و برای تقویت تیم از ظرفیت آنها استفاده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار