پرسپولیس به قم می‌آید

قم بیش از هر زمان دیگری در طول سال به رنگ سرخ در خواهد آمد. حضور پرسپولیس در قم برابر رویارویی با صبا در لیگ برتر فوتبال ایران موج بزرگی از شور و شوق فوتبالی را در قم ایجاد می‌کند که پیش‌بینی می‌شود حداقل 3 روز تمام شهر را درگیر خود کند.
کد خبر: ۳۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 25 January 2017
به گزارش تابناک قم، ورزش قم در پایان هفته روزهای متلاطمی را تجربه می‌کند. فوتبالیست‌ها، هندبالیست‌ها، تکواندوکاران، دو و میدانی کاران، والیبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قم در 48 ساعت پر التهاب برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

این هفته، قم بیش از هر زمان دیگری در طول سال به رنگ سرخ در خواهد آمد. حضور پرسپولیس در قم برابر رویارویی با صبا در لیگ برتر فوتبال ایران موج بزرگی از شور و شوق فوتبالی را در قم ایجاد می‌کند که پیش‌بینی می‌شود حداقل 3 روز تمام شهر را درگیر خود کند.

حضور پرسپولیس در قم شاید مهم‌ترین رویداد ورزشی پایان هفته باشد اما تنها رویداد مهم نیست. قم این هفته یکی از شلوغ‌ترین آخر هفته‌های خود را در حوزه ورزش سپری می‌کند. 

فوتسالیست‌های یاسین پیشرو به تبریز می‌روند، دختران هندبالیست قم راهی کرج می‌شوند، نوجوانان صبا در قم از تیمی گیلانی پذیرایی می‌کنند، دو و میدانی کاران قمی راهی تهران می‌شوند و بلند قامتان والیبال قم در خانه از تیمی مازندرانی میزبانی خواهند کرد.

ساعات پر شور ورزش قم که از عصر چهارشنبه آغاز می‌شود و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.

قم سرخ‌پوش می‌شود

ورزشگاه یادگار امام را سرخ‌پوش تصور کنید. این، رؤیایی‌ترین تصویر از استادیوم بزرگ شهر قم است که سالی یک بار می‌توان جلوه آن را دید. علاقه مردم قم به تیم سرخ‌پوش پایتخت سبب می‌شود هر بار که پرسپولیس برای بازی با صبای قم در لیگ برتر به این شهر می‌آید با استقبال پرشوری در قم مواجه شود.

تقریباً همه می‌دانند صبای قم در بازی‌های خانگی برابر پرسپولیس و استقلال در عمل مهمان است و نمی‌تواند از امتیاز میزبانی خود بهره ببرد. 

در مقابل پرسپولیس در قم در ورزشگاهی همیشه سرخ از بخت بیشتری برای موفقیت بهره مند بوده است. 

برانکو ایوانکوویچ، مربی محبوب پرسپولیس‌ها، به همراه صمد مرفاوی، سرمربی صبا، عصر روز جمعه در یکی از هتل‌های قم در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا می‌کنند و پاسخگوی خبرنگاران قمی خواهند بود. 

نکته ویژه این بازی که قرار است از ساعت 16 و 50 دقیقه روز شنبه 9 بهمن در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود این است قم ممکن است برای آخرین بار میزبان پرسپولیس شود. 

صبا در شرایط خوبی در جدول رده‌بندی قرار ندارد و اگر امسال به دسته اول سقوط کند ورزشگاه یادگار امام دیگر موج سرخی به این وسعت به خود نخواهد دید و تکرار آن شاید سال‌ها و ده‌ها سال طول بکشد. آیا بازی صبا و پرسپولیس در قم به تاریخ می‌پیوندد و برای مدتی طولانی و شاید همیشگی به خاطرات خواهد پیوست؟


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار