نزدیک به ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده در قزوین وجود دارد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در سومین نشست شورای ورزش گفت:در استان قزوین نزدیک به ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده وجود دارد و تعداد زیاد ورزشکاران حاکی از این مطلب است که مسؤولان ورزشی قزوین با کمبود مالی موجود، بدون وقفه در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۶۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در نشست شورای ورزش با حضور داوود محمدی پیگیری شد که در این شورا رؤسای هیأت‌های ورزشی ب طرح مشکلات پیش روی رشته ورزشی خود پرداختند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: بیش از سه دهه به عنوان رئیس هیأت ورزشی فعالیت کردم و آقایان و بانوانی که به نمایندگی از ورزشکاران در این جلسه حاضر شدند جزو سرمایه های اصلی ورزش هستند که با جان و مال در عرصه ورزش فعالیت می کنند.

وی افزود: در استان قزوین نزدیک به ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده وجود دارد و تعداد زیاد ورزشکاران حاکی از این مطلب است که مسؤولان ورزشی قزوین با کمبود مالی موجود، بدون وقفه در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبل از نماینده بودن در زمینه ورزش فعالیت داشت گفت: مشکلات ورزشی استان قزوین با گوشت و خون من آمیخته شده و مسائل زمینه ورزش را درک می کنم و برای این موضوع وقتی یک مسؤول ورزشی برای حل مشکل مجموعه خود به من مراجعه می کند در حد توان کمک میکنم.

محمدی اضافه کرد: بعضی مواقع به دلیل اینکه درخواست مراجعه کنندگان به زیر ساخت های ورزشی ارتباط دارد کمک کردن در این موضوع از توان من خارج است و نیازمند عزم جدی است.
این مسؤول عنوان کرد: با توجه به محدودیت های موجود در زمینه ورزش استان قزوین توانسته ۲۴۳ اعزام در بخش تیمی و یک هزار و ۴۲۰ اعزام در بخش انفرادی داشته باشد و ۸۹ بار میزبان مسابقات مختلف کشوری باشد.

محمدی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق کنیم، تصریح کرد: این پیشنهاد از سوی مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در تلاش هستیم تا بتوانیم موافقت دستگاه های مرتبط را کسب کنیم و این در حالی است که سال گذشته برای اختصاص دادن ۳۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور موافقت نشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال جاری ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات از وزارت ورزش و جوانان دریافت شد تا به زیر ساخت های ورزش این استان بپردازیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری از وزیر ورزش و جوانان دعوت می شود تا به استان قزوین سفر کند، افزود: هدف از این دعوت دریافت تسهیلات برای ورزش و تکمیل زیر ساخت های ورزشی این استان است و در سفر هیأت دولت به قزوین برای تکمیل برخی سالن های نیمه تمام تسهیلات دریافت شد تا در سال آینده بتوانیم برخی سالن های ورزشی نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم.

محمدی عنوان کرد: جلساتی باید تشکیل شود و از صاحبان صنایع استان قزوین دعوت به عمل بیاید تا برای حمایت مالی بتوان از بخش صنعت کمک گرفت تا بتوان از تمام ظرفیت ورزشکاران و هیأت های ورزشی استفاده کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین فضایی که جلوی ورزشگاه شهید رجائی وجود دارد را به کاربری تجاری تبدیل کند تا بتواند از آن واحدهای تجاری استفاده نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار