فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی:

واژگونی اتوبوس در محور قاین_گناباد ۱۵ مجروح بر جای گذاشت

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی اتوبوس در انتهای حوزه قاین به گناباد خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۵ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۳۶۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 24 January 2017
سرهنگ علیرضا رضایی فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی اتوبوس در جاده قاین به گناباد انتهایی حوزه استحفاظی بلافاصله کارشناسان و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان داشت: این اتوبوس از ایرانشهر به سمت مشهد در حرکت بوده است که بنا به دلایل نامعلوم واژگون شده و علت در حال بررسی است .
وی بیان داشت:در این حادثه ۱۵ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند.
وی ضمن اشاره به ادامه عملیات امداد رسانی و انتقال مجروحان به بیمارستان گناباد گفت :با توجه به برودت هوا جاده ها بسیار لغزنده است و شهروندان گرامی در صورتی که تردد در جاده ها برای آن ها ضرورت ندارد از تردد های غیر ضروری خودداری کنند. 
احمد بخشی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی  نیز گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت 4:39 بامداد در کیلومتر 65 محور قاین-گناباد نجاتگران مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای نیمبلوک شهرستان قاین به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این واژگونی 24 تن از مسافران دچار مصدومیت شده بودند که به وسیله نجاتگران هلال احمر و تکنسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی یادآور شد: 8 نفر از مصدومین توسط نجاتگران هلال احمر استان خراسان جنوبی درمان سرپایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار