هوای تهران چهارشنبه داغ می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی از گرمای ۳۱ درجه‌ای تهران در چهارشنبه خبر داد و گفت: طی ۳ روز آینده هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 18 May 2015
امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با  تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در 3 روز آینده آسمان تهران آفتابی و صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در 3 روز آینده هوای تهران در شرایط سالم است، گفت‌: روند افزایش دما در تهران و کل کشور تا روز‌های آینده رخ خواهد داد که بیشینه دمای امروز تهران به 28، فردا 29 و چهارشنبه به 31 درجه سانتی‌گراد می‌رسد البته برای پنج‌شنبه بیشنیه دما به 30 و جمعه 29 درجه سانتی‌‌گراد خواهد شد ولی به طور کلی هوای تهران گرم‌تر می‌شود.

** امروز؛ کاهش 5 درجه‌ای دما در سواحل شمال/ فردا؛ افزایش 5 درجه‌ای دما در سواحل شمال
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که تا پایان هفته هیچ‌ بارندگی در تهران نداریم، افزود: امروز برای سواحل شمال افزایش ابر و کاهش 5 درجه‌ای دما خواهیم داشت که به همین میزان برای فردا در سواحل شمال و حاشیه‌های دریای خزر افزایش دما داریم.

نقشینه با اشاره به این‌که امروز برای استان گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: از بعدازظهر امروز برای مازندران و گلستان و همچنین خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار