لاله ماژین خبر داد؛

بیمارستان تامین اجتماعی با250 کادر درمانی تا پایان سال جاری افتتاح می شود

مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان سال جاری با تکمیل کادر درمانی متخصص و امکانات کامل افتتاح می شود، افزود: 55 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و 70 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و قرار است با 250 نفر کادر درمانی، تخصصی، اداری و تاسیساتی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه دهد.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 02 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر کریم لاله ماژین اظهار کرد: مشکلات اخذ مجوز و پروانه بهره برداری این مرکز درمانی با همکاری شهرداری ایلام به مراحل پایانی رسیده است و مشکل جذب نیرو نیز با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت تا بهمن ماه رفع خواهد شد.

 دکتر لاله ماژین تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این بیمارستان در آینده به صورت نیمه دولتی و خود گردان اداره می شود که البته با توجه به مشکلات پیش آمده در بیمارستان تامین اجتماعی برخی استان ها، این تصمیم در دست بررسی است و در صورت رفع موانع و مشکلات آن، اجرایی می شود.
 
وی یادآور شد: عملیات ساخت این بیمارستان سال 88 آغاز شد و به عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام بزودی و با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص و رفع مشکلات جزیی آماده ارائه خدمت به شهروندان می شود.
 
دکتر لاله ماژین گفت: همه بخش های بیمارستان همچون اتاق عمل و اورژانس تجهیز شده و دستگاه های پزشکی مورد نیاز نیز خریداری و در محل بیمارستان وجود دارد که بزودی نصب و راه اندازی می شوند.
 
وی اضافه کرد: آسفالت و موزاییک محوطه بیمارستان نیز انجام شده و 2 دستگاه آمبولانس نیز برای این مرکز درمانی خریداری شده است.
 
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: 30 تا 40 روز قبل از افتتاح رسمی و آغاز به کار این بیمارستان تجهیزات و تاسیسات آن به علت عدم استفاده طولانی مدت، بازبینی و تست می شوند.
 
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار