تمام آرایشگران باید شناسنامه‌دار شوند

کد خبر: ۳۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱ 14 May 2015
به گزارش تابناک یزد، رییس اتحادیه آرایشگران مردانه با بیان این‌که این صنف باید دانشگاهی شود و برای بالا‌بردن تخصص آن باید آموزش‌های لازم داده شود، گفت: تمام آرایشگران باید شناسنامه‌دار شوند و شناسنامه‌دار کردن از مهم‌ترین کارهای اتحادیه ‌در سال جاری است.

وی راه‌اندازی تعاونی مصرف را از دیگر اقدامات مهم صنف در سال جاری بر شمرد که از این تعاونی، تمامی خانواده‌های آرایشگران می توانند استفاده کنند.

گواهی با اشاره به تاسیس باشگاه رفاهی هنر دهم گفت: در سال گذشته آرایشگران مردانه و زنانه تحت عنوان هنر دهم اعلام شدند که در قالب آن همه آرایشگران بعد از شناسنامه‌دار شدن می توانند وارد این باشگاه رفاهی ‌شوند.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه از مدل‌های موی اروپایی و نامتعارف که با فرهنگ ایرانی سنخیت ندارد انتقاد و تصریح کرد: در سال جاری در رابطه با مدل موی مردانه دقت بیشتری خواهیم کرد؛ چون خودمان دارای سبک و هنر هستیم و نباید از غربی ها پیروی کنیم.

وی تاکید کرد: به آرایشگرانی که مدل‌های موی نامتعارف که در شأن و شخصیت ایرانیان نیست ارائه می دهند، در مرحله‌ اول اخطار می‌دهیم و در مرحله دوم واحد صنفی مربوطه را پملب خواهیم کرد.

گواهی در عین حال بیان کرد: در اسفند‌ماه سال گذشته اولین جشنواره مدل موی ایرانی را اجرا کردیم و در زمستان امسال نیز دومین جشنواره و ژورنال را در این بخش به صورت کشوری برگزار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار