کشتن همسر برای مهریه !؟

سیاوش-متهم ۳۹ ساله- که به دادسرا منتقل شده بود ابتدا منکر جنایت شد و قتل را قبول نکرد .بعد هم ادعا کرد که با همسرش درگیر نشده است. اما درادامه بازجویی های فنی ، سکوتش را شکست و به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۳۴۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 20 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، مرد جوان که درپی اختلاف های شدید خانوادگی ،همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، پس ازانتقال به دادسرای جنایی تهران ابتدا منکر جنایت شد اما درادامه علت کشتن همسرش را ارسال امواج منفی ازسوی همسرش دانست.
 
به نوشته «ایران» ،مرد جوان آرام بود؛ آرامشی عجیب و غیر قابل باور.وقتی برای بازجویی مقابل بازپرس جنایی ایستاد در پاسخ به سؤالات، اغلب سکوت می کرد. او ساعت ۷ صبح یکشنبه ۲۸ آذر، همسرش را با ضربات متعدد چاقو در خانه اش مجروح کرده بود وزن جوان پس از انتقال به بیمارستانی درغرب تهران تسلیم مرگ شد.
 
با مرگ زن جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.همسایگان محل جنایت در تحقیقات مقدماتی به بازپرس محسن مدیرروستا و تیم جنایی گفتند:
 
«پس ازمشاجره ای طولانی صدای سر و صدا از واحد شماره ۳ به گوش مان رسید . زن جوانی کمک می خواست. بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم و زمانی که خودمان را به مقابل واحد شماره ۳ رساندیم زن جوانی را دیدیم که خونین روی زمین راهروی ورودی خانه اش افتاده بود. شوهرش نیز که چاقوی دسته زردی به دست داشت بالای سر او ایستاده بود. چاقوی دیگری هم در کنار بدن نیمه جان زن جوان افتاده بود. دقایقی بعدهم مأموران اورژانس و پلیس وارد صحنه شدند.»دیروز سیاوش-متهم ۳۹ ساله- که به دادسرا منتقل شده بود ابتدا منکر جنایت شد و قتل را قبول نکرد .بعد هم ادعا کرد که با همسرش درگیر نشده است. اما درادامه بازجویی های فنی ، سکوتش را شکست و به قتل اعتراف کرد.
 
برایم پاپوش دوخته اند
چند سال است که ازدواج کرده ای؟۱۳ سال قبل در خیابان با مهناز آشنا شدم و این آشنایی منجر به ازدواج مان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار